خانه » اخبار و رویدادها » تیم متین ورامین به دامغان انتقال یافت/ محمودی: مقصرین این اتفاق باید پاسخگوی عملکرد خود باشند/ انتقاد شدید مدیرعامل متین از مسئولان شهرستان/ می دانم چه کسی عامل انتقال متین به سمنان است/ همگان منتظر افشاگری نقوی// متیــــــــــن در ورامــیــــــــــــــــــن ماند

تیم متین ورامین به دامغان انتقال یافت/ محمودی: مقصرین این اتفاق باید پاسخگوی عملکرد خود باشند/ انتقاد شدید مدیرعامل متین از مسئولان شهرستان/ می دانم چه کسی عامل انتقال متین به سمنان است/ همگان منتظر افشاگری نقوی// متیــــــــــن در ورامــیــــــــــــــــــن ماند

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/matin-kaleh-92-10-15-www-varamincity-com-(8).jpg

به گزارش ورامین سیتی، لحظاتی قبل سامانه ی پیامک تیم والیبال متین ورامین در خبری اعلام کرد: تیم متین ورامین به سمنان انتقال یافت

در صورتی که این خبر به وقوع بپیوندد، تنها کاری که از دست مردم و جوانانی که ۲ سال است به پای این تیم نشسته اند بر می آید، فقط تأسف خوردن است…

شنیده ها حاکی از آن است که چندی است مسئولان استان سمنان در حال رایزنی برای انتقال این تیم به استان خود هستند.

البته شاید بتوان به شرکت کاراسازه متین حق داد؛ چون آنها یک شرکت خصوصی هستند و تمایل دارند در جایی فعالیت کرده که به آنها بها دهند.

ورامین سیتی قبلاً نیز به عدم حضور فرماندار شهرستان ورامین (حتی حضورفیزیکی و حتی برای یک بار) در بازی های متین انتقاد کرده بود (لینک خبر) ولی این بار، فرماندار دولت تدبیر و امید باید پاسخگوی خیل عظیم هواداران این تیم  باشد. باید پاسخگوی جوانانی باشد که با حضور متین به والیبال علاقه مند شده بودند. (برای اثبات این قضیه همگان می توانند به باشگاه های ورزشی ورامین مراجعه کرده و از درصد رشد این رشته ورزشی در دو سال اخیر تحقیق به عمل آورند.)

تأسف بعدی را باید برای شورای شهر ورامین خورد که وقتی اعضای شورای شهر ارومیه به رییس فدراسیون والیبال در خصوص عدم پخش مستقیم تلویزیونی مسابقات مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال نامه اعتراضی نوشتند (لینک خبر) و این نامه، جواب هم داد؛ شورای شهر ورامین چه عملی انجام داد؟! بهتر است مجموعه ی شهرداری و شورای شهر که از سایر دستگاه ها بودجه بیشتری دارند برای مردم توضیح دهند که در این فصل چه اقدامات مفیدی برای این تیم انجام دادند؟ لازم است شهردار و رئیس شورای شهر توضیح دهند زمانی که در جشن قهرمانی متین پس از بازی های آسیایی، سخن از واگذاری زمین از سوی آنان و ساخت ورزشگاه توسط کاراسازه به میان آمد؛ بعد از آن چه پیگیری هایی را انجام دادند؟

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/jashn-matin-93-01-30-www-varamincity-com-(44).jpg

البته در اینجا قصد نداریم فقط از مسئولینی که در این زمینه مقصر بوده اند انتقاد نماییم هرچند تمام شهروندان و هواداران قهرمان آسیا می توانند در ذیل این مطلب نظرات خود را بیان نمایند ولی ورامین سیتی وظیفه ی خود می داند از دو مسئول ارشد شهرستان نیز تشکر نماید. یکی آیت الله محمودی؛ امام جمعه ورامین که در این فصل ۲ بار با مجموعه متین دیدار داشته اند و تیم را مورد حمایت معنوی قرار داده اند که ایشان به نحو احسن، وظیفه ی خود را در قبال تیم جهانی دیار ۱۵ خرداد انجام دادند.

و دیگری هم نماینده شهرستان. شاید بتوان گفت وی تمام قوای خود را در حمایت از متین و شرکت آن به کار نبست ولی دکتر نقوی حداقل ها را رعایت کرد و در مواردی نیز عملکرد مناسبی از خود بر جای گذاشت؛ مثل اینکه در چندبازی متین در ورامین حاضر شد و در اقدامی شایسته، به جایگاه ویژه نرفت و در میان هواداران نشست، حضور ایشان در بازی فینال به عنوان تنها مسئول ورامینی حاضر در جشن قهرمانی، اعتراضات وی به عملکرد نا مناسب صدا و سیما و …

مقصر بعدی این ماجرا، رسانه ها هستند. از صدا و سیما گرفته تا خبرگزاری هایی که در ورامین نمایندگی دارند. خبرگزاری هایی که یا دولتی هستند یا به نحوی بودجه ی آنها توسط دولت تأمین می شود. صدا و سیما که هیچ؛ ولی دیگر خبرگزاری های مورد اشاره، یا به ندرت خبرهای متین روی خروجی آنها قرار می گرفت یا آن چنان که باید و شاید، پوشش خبری مناسبی صورت نمی گرفت و به دلایل گوناگون بعضاً خبرهای تکراری و خسته کننده روی خروجی شان قرار می گرفت. حتی در مقطعی، یکی از رسانه ها متین را تهدید به افشاگری کرد که باید از آنها پرسید چرا افشاگری نکردند؟! و یا چرا تصمیم به افشاگری گرفتند و چه چیز را می خواستند افشا کنند و … ؟

 این گزارش تکمیل می شود…

اخبار دیگر رسانه ها:

علیرضا فداکار اظهار داشت: با تلاش مدیریت، کادر فنی و بازیکنان متین ورامین و حمایت تماشاگران ورامینی اکنون متین به عنوان پرچمدار والیبال ایران معرفی شده است.

مدیرعامل تیم متین ورامین افزود: متأسفانه مدیران و مسئولان شهرستان ورامین همکاری لازم را با شرکت کارسازه متین ندارند و همین مساله سبب شده است تا مالک این باشگاه تصمیم به انتقال این تیم بگیرد.

وی ادامه داد: عوامل و بازیکنان متین ورامین دوست دارند تا این تیم در ورامین باقی بماند اما باید مسئولان شهرستان ورامین در این زمینه همکاری لازم را انجام داده و تا دیر نشده به کمک این تیم بیایند.

فداکار درباره مقصد بعدی این تیم گفت: احتمالا در صورت عدم همکاری مسئولان ورامین، این تیم به شهرستان دامغان منتقل می شود. (مهر)

——————

امام جمعه موقت ورامین افزود: طی دو سال گذشته که متین به عنوان نماینده شهر شهیدان ۱۵ خرداد در مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا و جهان شرکت کرد، شور و شعف زائدالوصفی در پیکره ورزش شهرستان ورامین دمیده شد.

سید محسن محمودی اظهار داشت : با حضور متین ورامین در سطح اول والیبال کشور، بسیاری از جوانان و نوجوانان ورامینی به این ورزش مفرح علاقه مند شده و با حضور در سالن های ورزشی به والیبال روی آوردند که این امر نشان دهنده علاقه مردم این دیار به این ورزش گروهی دارد.

محمودی متذکر شد: حضور متین در مسابقات آسیایی و جهانی سبب شد تا نام ورامین از مرزهای کشور به بیرون انتقال پیدا کرده و کشورهایی نظیر برزیل، روسیه، قطر، آرژانتین و ایتالیا نیز با فرهنگ مردم ورامین آشنا شوند.

امام جمعه موقت ورامین متذکر شد:  انتقال متین ورامین بر خلاف اخلاق ورزشی است زیرا این مسأله بازی کردن با احساسات جوانان دیار ۱۵ خرداد خواهد بود و حقیقتا مقصرین این اتفاق باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی گفت: لازم می دانم از احسن الله شیرکوند بازیکن بومی و ارزشی متین ورامین که در مقابل سختی ها و مشکلات این تیم در فصل گذشته مردانه در میدان ایستاد و برای اعتلای نام ورامین از هیچ کوششی دریغ نکرد، تشکر و قدردانی کنم. (مهر)

——————

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاراسازه متین تصریح کرد: دو سال در خدمت مردم ورامین بودیم و البته خودم توفیق ورامینی بودن دارم ولی کارمند کاراسازه متین و تابع سیاست‌های این شرکت هستم.

وی افزود: از آنجا که باشگاهداری متین تابعی از فعالیت‌های اقتصادی شرکت کاراسازه است و فعالیت‌های اقتصادی در ورامین به پایان رسیده، مالک و هیئت مدیره باشگاه ورزشی کاراسازه متین تصمیم گرفته بر اساس ادامه فعالیتهای اقتصادی در استان سمنان و بالاخص شهر دامغان، این باشگاه و تیم والیال متین به استان سمنان و شهر دامغان منتقل شود.

وی ضمن تقدیر از مردم شریف شهرستان ورامین که دو سال مداوم با ابراز احساسات پاک و حضور مداوم در ورزشگاهها حمایت کرده و تنها نگذاشتند، گفت: ناچاریم از ورامین برویم چون این شهرستان ظرفیت سخت افزاری داشتن یک تیم و باشگاه حرفه ای را ندارد.

فداکار در پاسخ به انتقادهایی که از مالک باشگاه کاراسازه متین می شود، گفت: قنبر، که مالک این باشگاه است، تمام تعهدات اخلاقی خود نسبت به مردم و مسئولان ورامین را حتی فراتر از حد تصور عملی کرد.

وی تأکید کرد: مالک متین نه مسئول اجتماعی است که متولی ایجاد نشاط اجتماعی در شهرستان باشد، نه مسئول سیاسی است و نه متولی ورزش در ورامین دارد و تا زمانی که پروژه های اقتصادی فعال در این شهرستان داشت، سعی داشت تا نشاط اجتماعی را در منطقه ایجاد کند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاراسازه متین  با قبول این نکته که ممکن است رفتن متین از ورامین، آسیب‌های اجتماعی برای این شهرستان ایجاد کند، با ادای احترام به مردم و جوانان ورامینی تصریح کرد: مسئولان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان ورامین باید زحمت بکشند، فکر کنند و سرمایه گذاران دیگر را جذب کنند اما مهندس قنبر، مسئولیتی فراتر از انتظار سیاسیون و مدیران ارشد منطقه ندارد.

وی با انتقاد شدید از مسئولان شهرستان ورامین بیان کرد: مگر شخص مالک باشگاه متین باید به تنهایی جوابگوی عواطف مردم ورامین باشد؟ چرا مسئولان ارشد منطقه جواب ندهند؟

فداکار افزود: چرا وقتی وقتی تیم والیبال متین ورامین قهرمان ایران و آسیا شده و در رقابتهای باشگاههای جهان حضور یافت، ورامین بوی قهرمانی ایران و آسیا و حضور در باشگاههای جهان نداشت.

وی تصریح کرد: مالک باشگاه متین در دو سال، حدود ۱۳ میلیارد تومان در ورامین برای این تیم هزینه کرد، ولی حتی ظرفیت استقبال از قهرمان ایران و آسیا و تیم حاضر در باشگاه‌های جهان وجود نداشت؛ کجا از وی تجلیل شد؟ اگرچه شأن قنبر بالاتر از اینهاست و وی از اعماق وجود برای ورزش این منطقه هزینه کرد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاراسازه متین تأکید کرد: مسئولان ورامین به نسبت حمایت‌هایی که در شهرستانهای دیگر از سرمایه گذاران بخش خصوصی می شود، کمترین حمایت را از کاراسازه متین و مالک این باشگاه داشتند که به اذعان همگان، نشاط اجتماعی ایجاد کرد و نام ورامین را در آسیا و جهان بلندآوازه کرد.

وی با ابراز تأسف از نکاتی که مطرح می کند، افزود: بابت سالنی که تمرین و مسابقات متین در آن انجام می شد، پول پرداخت می شد؛ تا سال گذشته بابت تبلیغات بازیها و مسائل مربوط به تیم متین پول دریافت می شد؛ آیا واقعا باید تصور شود که مالک متین، موظف به خرج کردن و سرمایه گذاری در ورامین بوده است؟

فداکار با اشاره به اینکه خودش هم اهل ورامین است و نسبت به این منطقه تعصب دارد، گفت: مالک این باشگاه به مردم ورامین لطف داشتند و باید از وی تقدیر و تشکر کرد نه اینکه از ایشان طلبکار بود.

وی با اشاره به اینکه مدیر اجرایی شرکت کاراسازه متین نیز بوده است، تأکید کرد: پروژه های بزرگتر از پروژه های نیمه کاره این شرکت در ورامین مدتهاست به پایان رسیده است که از جمله آنها می توان پروژه های کیش، رامسرو تهران را نام برد.

مدیرعامل این باشگاه ورزشی افزود: بالاتر از ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در پروژه های اقتصادی متین در ورامین انجام شد و بیش از ۱۲۰۰ شغل توسط این شرکت فراهم شد ولی چه اتفاقی افتاد که بخشی از پروژه ها ناقص و نیمه تمام ماند؟

وی گفت: اگر شرایط برای فعالیتهای اقتصادی شرکت کاراسازه متین در ورامین فراهم شود، به طور حتم فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و ورزشی نیز در این شهرستان از سر گرفته می شود.

فداکار خاطرنشان کرد: مالک این باشگاه با اعتقاد به عرصه ورزش ورود پیدا کرده و اجباری در کار نبوده و حالا هم بر اساس همان اعتقاد قلبی و عملی، این کار بزرگ فرهنگی و اجتماعی را ادامه می دهد که البته مسئولان فدراسیون والیبال و مسئولان ارشد اجتماعی باید زمینه ای را فراهم کنند که وی در این زمینه دلگرم باشد و از این عرصه خداحافظی نکند. (تسنیم)

——————

نقوی چه کسی را در جشن قهرمانی متین دید و تعجب کرد؟

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی  گفت: شب گذشته به من اطلاع دادند که مالک شرکت متین که امتیاز تیم متعلق به خودش است، اعلام کرده که این تیم به استان سمنان منتقل خواهد شد و بنده می دانم چه کسی زمینه حضور این تیم در سمنان را فراهم کرده است و وقتی بنده، این فرد را در جشن قهرمانی متین دیدم تعجب کردم و ایشان دوست آقایان است و از روابط دوستی خود استفاده کرد و این افراد برایشان مهم نیست که امتیاز تیم به شهر دیگری منتقل شود.

وی ادامه داد: من درباره این مساله با کسی صحبت نکرده و در حال بررسی موضوع هستم تا ببینم چه کاری می توان انجام داد و به اعتقاد بنده باید مسئولان اجرایی شهرستان جلسه ای را با مالک باشگاه ترتیب داده و اعلام کنند که این کمک ها را می توانند انجام دهند و مالک باشگاه نیز انتظارات خود را بیان کند.

نقوی در پایان گفت: در داخل باشگاه متین نیز مسائلی رخ داده و کارهایی صورت گرفته که اگر لازم باشد روزی بیان خواهم کرد اما باید دانست ورزش ورامین پتانسیل بالایی دارد و می تواند در عرصه والیبال بدرخشد. (مهر)

——————

احسن الله شرکوند: انتقال تیم متین ورامین به شهر دامغان منتفی شد

پس از خبری که دو شب پیش و به عنوان اولین رسانه در ورامین سیتی منتشر شد مسئولان به خود آمدند…

 احسن الله شیرکوند بازیکن تیم  والیبال متین ورامین از  منتفی شدن انتقال تیم  والیبال  متین  ورامین به استان سمنان  خبر داد.

دقایقی پیش جلسه ای که  با حضور مسئولین شهرستان ورامین در بیت امام جمعه   ورامین ،در خصوص مشکلات تیم متین ورامین و انتقال این تیم  به استان سمنان برگزار شد با قول کمک مسئولین شهرستان ورامین برای برطرف کردن مشکلات تیم و شرکت کاراسازه به پایان رسید.

در این جلسه که  با حضورایت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه ورامین و حجت السلام سید محسن محمودی  امام جمعه موقت شهر ورامین ، شهردار ، فرماندار و  نقوی حسینی نماینده مجلس  حضور داشتند در خصوص مشکلات تیم متین ورامین و شرکت کاراسازه متین  با مالک باتشگاه به بحث و گفتگو ی پرداختند.

 مهندس قنبر مالک باشگاه متین در سخنانی با بیان مشکلات تیم متین ورامین اعلام کردند در صورتی که مسئولین شهرستان حمایت های لازم را از شرکت کاراسازه و باشگاه متین ورامین انجام دهند از انتقال تیم به استان سمنان و شهر دامغان  منصرف خواهد شد.

 مسئولین شهرستان ورامین نیز در این جلسه با حمایت قاطع از تیم متین ورامین از بر طرف شدن مشکلات شرکت کاراسازه و تیم والیبال متین ورامین برای حضور مقتدرانه این باشگاه در شهرستان ورامین  خبر دادند.

احسن الله شیر کوند در خصوص این جلسه گفت : با کمک و حمایت امام جمعه محترم شهرستان ورامین جلسه ای با حضور مسئولین  ورامین برگزارشد که اقای مهندس قنبر در این جلسه با بیان مشکلات تیم متین ورامین خواستار حمایت از این تیم شدند .
وی افزود :مسئولین شهرستان نیز با حمایت قاطع از حضور تیم متین ورامین به مالک و مدیران تیم  متین و شرکت کاراسازه قول مساعد در خصوص رفع مشکلات متین در سال اینده را دادند .
(لینک خبر کامل)

۱۲ نظر

  1. سلام
    باشنیدن این خبر واقعا ناراحت شدم و تاسف خوردم.
    واقعا اگر این انتقال صحت داشته باشد و قطعی باشد باید مسؤلین شهرستان پاسخگو باشند.
    پاسخگوی این همه جوانی که برای دیدن بازی های متین به تهران سفر میکردند و سختی های بسیار کشیدند و تا آخرین لحظات این تیم محبوب رو حمایت میکردند.
    امیدوارم که این خبر هر چه زودتر تکذیب شود تا سبب خوشحالی تمام جوانان ورامینی شود.

  2. وااااااااااااااااای
    یعنی دیگه نمی تونیم بریم ورزشگاه گلعباسی و بخونیم:
    ای متین ورامین ای تیم آسیایی
    تا ابد محبوب ورامینی هایی
    عاشقت می مونم قدر تو رو می دونم
    نیاد اون روزی که بی تو بمونم

    • اگه خبر اینا صحت داشته باشه نه تنها اینو نمیتونی بخونی
      بلکه دیگه هیچی نمیتونی بگی نمیتونی بگی متین آسیایی نمیتونی بگی گوش بکنید داره میاد ورامینی با لشگرش.جامو آماده بکنید تا ببره بالا سرش.

  3. @نمی دونم چی بگم@

  4. سلام
    فقط فقط باید تاسف خورد به حال شهرستان ورامین…. که مسئولان آن نتوانستند این تیم را نگه دارند….
    با این حساب باید آرزوی پیشرفت شهر مون رو به گور ببریم…
    تا وقتی این وضع باشد ورامین همان ورامین خواهد ماند….
    بازهم متاسفم ….

  5. اشکال نداره.
    شهرداری اتوبوس میذاره میریم سمنان بازی ها رو می بینیم.ههههههه

  6. تو یکی از سایت های والیبالی نظر جالبی دیدم:
    درست است که پیروزی و استقلال در ایران زیاد داریم ولی هیچ کدام از این تیم ها برای هواداران قرمز و آبی، پیروزی تهران و استقلال تهران نمی شود.
    برای ما هم متین سمنان، متین ورامین نمی شود…
    متینی که یک سال نایب قهرمان شد و سال بعد قهرمان ایران و آسیا و اگر فدراسیون بازیکنانش را نمی گرفت چه بسا قهرمان جهان هم می شد…
    ولی حیف شد…

  7. از مهندس قنبر تقاضا داریم به مسئولان مان نگاه نکند و تیم متین را به ورامین برگرداند.

  8. اقای عابدلو لطفا ÷اسخگو باشید بازی با احساسات جوانان تا کی؟

  9. متاسفانه ورامین همیشه مورد بی مهری قرار گرفته و تلاش زیادی برای پیشرفت این شهرستان نشده. تیم متین باعث دلگرمی و شادی بسیاری از جوانان شده ، امیدوارم این انتقال انجام نشه.

  10. از آقای نقوی میخواهیم این فرد که در جشن قهرمانی متین شرکت کرده و می خواسته تیم را ببره سمنان به مردم معرفی کند.
    امیدوارم ایشون جرات داشته باشند و این شخص را معرفی کنند که اگر چنین شجاعتی نداشته باشند نمی دانم چگونه سخنگوی کمیسیون امنیت ملی شده اند!!!!؟ اگر نمی گویند از ایشان خواهش میکنم تقاضا می کنم درخواست می کنم التماس می کنم که به کمیسیون دیگری برود چون درست است که احساسات مردم ورامین مهم است و نباید با آن بازی کرد ولی امنیت ملی کشور از آن مهمتر است…
    داره حالمون به هم می خوره از این بگم بگم ها!

  11. آقای عابدلو این بود وعده های الکیتون لطفا به دندانپزشکیتون وکسب در
    آمد بیشتر بپردازید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.