خانه » اخبار و رویدادها » تیم والیبال متین ورامین با مشکلات مالی روبرو است

تیم والیبال متین ورامین با مشکلات مالی روبرو است

تیم متین صالحین را باید پرطرفدارترین تیم ورزشی در ورامین دانست که نتایج و عملکرد آن توسط هزاران علاقه‌مند به ورزش پیگیری می‌شود.

حضور باشکوه و چند هزارنفری مردم ورامین در دیدارهای خانگی متین در سالن شهید گل عباسی و پشت درب ماندن تعداد قابل‌توجهی از علاقه‌مندان به ورزش، به موضوعی تکراری در چند سال اخیر تبدیل‌شده است.

یکی از موضوعاتی که طی ماه‌های اخیر، ذهن مسئولان باشگاه متین و برخی مدیران شهرستان ورامین را به خود مشغول کرده، چگونگی حمایت از این تیم پرطرفدار و راهکارهای جذب اسپانسرهای مختلف بوده است.

اگرچه تیم والیبال متین صالحین ورامین با مشکلات عدیده مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند اما مسئولان این باشگاه شایعات مطرح‌شده درباره عدم حضور این تیم در بندرعباس را تکذیب کردند.

باید از ظرفیت والیبال ورامین حمایت شود

احسن الله شیرکوند رییس هیئت والیبال شهرستان ورامین اظهار داشت: امروز تیم متین صالحین ورامین یک ظرفیت و پتانسیل مهم برای رشد و توسعه ورزش در این منطقه محسوب می‌شود.

رییس هیئت والیبال شهرستان ورامین با اشاره به وجود مشکلات مالی در تیم متین صالحین ورامین افزود: تیم متین صالحین با مشکلات مالی مواجه است و امروز باید تمامی مسئولان به میدان آمده و از این ظرفیت شهرستان ورامین حمایت کنند.

متین صالحین ورامین پتانسیل حضور در فینال لیگ برتر را دارد

وی با اشاره به استقبال پرشور جوانان و علاقه‌مندان به ورزش از بازی‌های تیم متین ادامه داد: همواره دیدارهای تیم متین در سالن شهید گل عباسی ورامین، مملو از جمعیت بوده و بسیاری از علاقه‌مندان فرصت حضور در سالن را پیدا نمی‌کنند.

شیرکوند اضافه کرد: در دیدار متین صالحین ورامین و پیکان تهران، مشاهده کردیم که چندین بار سالن پر و خالی شد و تعداد زیادی از علاقه‌مندان به ورزش والیبال، نتوانستند از نزدیک، این دیدار را مشاهده کنند و پشت درب ماندند.

وی عنوان کرد: تیم متین صالحین ورامین، ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و می‌تواند در فینال این مسابقات حاضر شود و بهترین افتخار را برای شهر ورامین به دست آورد، اما همه این عوامل منوط به حمایت همه‌جانبه از نماینده والیبال ورامین خواهد بود.

متین صالحین ورامین با مشکلات مالی روبرو است

مجید بذرافشان مدیرعامل تیم متین صالحین و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با تأیید مشکلات مالی در این تیم، اظهار داشت: مشکلات مالی در همه تیم‌ها وجود دارد و هر تیمی، از نماینده زاهدان گرفته تا شهرداری ارومیه با این موضوع دست‌وپنجه نرم می‌کند.

وی افزود: ابتدای فصل، یکی دو سرمایه‌گذار قبول کردند تا هزینه تیم متین صالحین را پرداخت کنند، اما هم‌اکنون حضور این سرمایه‌گذاران کمرنگ شده است، البته این سرمایه‌گذاران به‌صورت  قطره‌چکانی کمک‌هایی را انجام داده‌اند اما نسبت به قول‌هایی که در ابتدای فصل مطرح شد، فاصله وجود دارد.

تیم متین صالحین ورامین منحل نخواهد شد

بذرافشان ادامه داد: تلاش‌هایی برای جذب سرمایه‌گذار جدید در ورامین انجام و با چند نفر نیز رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

وی با تأکید مجدد بر وجود مشکلات مالی در باشگاه متین صالحین یادآور شد: تیم متین صالحین ورامین دارای مشکلات مالی هست اما این مشکلات، سبب انحلال این تیم نخواهد شد.

باقدرت مقابل آلومینیوم المهدی در بندرعباس حاضر خواهیم شد

مدیرعامل تیم متین صالحین ورامین افزود: تیم متین صالحین یکی از بهترین تیم‌هایی بوده که امکانات خوبی را در بخش سفر و تغذیه، تأمین البسه و سایر بخش‌ها مهیا کرده و این موضوع ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین با تکذیب عدم حضور تیم متین در دیدار با آلومینیوم المهدی در بندرعباس تأکید کرد: روز شنبه، تیم متین صالحین ورامین عازم بندرعباس خواهد شد و باقدرت مقابل آلومینیوم المهدی صف‌آرایی خواهیم کرد.

وی افزود: تیم متین صالحین ورامین متعلق به ورامین است و امیدواریم مسئولان شهرستان وارد میدان شده و با حمایت از تیم متین از این بحران نیز عبور کنیم.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.