خانه » اخبار و رویدادها » دیدار بازیکنان تیم متین با امام جمعه / نام ورامین در بیرون از مرزها شنیده می شود

دیدار بازیکنان تیم متین با امام جمعه / نام ورامین در بیرون از مرزها شنیده می شود

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/matin-va-mahmoodi-(1).jpg

امام جمعه ورامین با اشاره به موفقیت های تیم متین در مسابقات آسیایی گفت: موفقیت های متین ورامین باعث شد تا بار دیگر نام ورامین در بیرون از مرزهای ایران اسلامی شنیده شود.

عصر پنجشنبه دانیله بانیولی به همراه تعدادی از بازیکنان و عوامل اجرایی متین ورامین با حضور در بیت امام جمعه ورامین با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی دیدار کردند.

امام جمعه ورامین در این دیدار با اشاره به موفقیت های تیم متین ورامین در مسابقات آسیایی اظهار داشت: موفقیت های متین ورامین باعث شد تا بار دیگر نام ورامین در بیرون از مرزهای ایران اسلامی شنیده شود.

کسب مقام قهرمانی متین در مسابقات آسیایی اتفاق مبارکی بود

آیت الله سید مرتضی محمودی افزود: کسب عنوان قهرمانی تیم متین ورامین اتفاق مهم و تاریخ سازی در ورزش ورامین به حساب می آید که لازم است این را به بازیکنان، مسئولان و کادر فنی و عموم مردم ورامین تبریک عرض کنم.

وی ادامه داد: ورامین شهرستان بزرگ و با عظمتی است و ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوبی دارد و امروز شاهد هستیم که قهرمانان ورزشی منطقه در رشته های مختلف ورزشی، در سطح ملی و بین المللی قابلیت های بالایی را از خود نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین عنوان کرد: به موازات تلاشی که برای پرورش جسم جوانان می شود باید برای جهات معنوی آنان نیز برنامه ریزی صورت گیرد و به همان اندازه که به جسم اهمیت داده می شود به روح نیز توجه شود.

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/matin-va-mahmoodi-(2).jpg

متین ورامین نماینده شهدای ۱۵ خرداد است

حجت الاسلام سید محسن محمودی نیز در این دیدار با اشاره به قهرمانی متین ورامین در مسابقات آسیایی و لیگ برتر والیبال اظهار داشت: قهرمانی تیم والیبال متین ورامین پویایی، سرزندگی و نشاط جوانان دیار ۱۵ خرداد را بار دیگر ثابت کرد و نشان داد که مردم ورامین نه تنها در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی که در عرصه‌های ورزشی نیز سرآمد بوده و می‌توانند در مسابقات کشوری و جهانی افتخارآفرین باشند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: مسئولان شهرستان نیز خود را در شادی و شعف مردم و جوانان ورامین پس از این قهرمانی سهیم می‌دانند و تلاش خواهند کرد که با حمایت از جامعه ورزش به‌ویژه تیم والیبال متین، مقام در خور توجه در جهان را که دور از دسترس نیست را نیز به مردم این دیار هدیه دهند.

این مسئول تأکید کرد: ورزشکاران ورامینی، نمایندگان شهر شهیدان ۱۵ خرداد هستند و همواره باید اخلاق را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و از این ارزشها پاسداری کنند.

با آمادگی کامل به مسابقات جهانی می رویم

احسن الله شیرکوند نیز در این دیدار اظهار داشت: هدف متین ورامین در این مسابقات ارائه بازی های خوب و قابل توجه در مسابقات جهانی است به همین خاطر با جدیت مقابل همه حریفان صف آرایی می کنند و به چیزی جز برد فکر نخواهند کرد.

لیبروی تیم متین ورامین گفت: تیم های شرکت کننده و قدرتمند این مسابقات را به خوبی آنالیز کردیم و سرمربی تیم نقاط ضعف و قوت هریک از تیم ها را به بازیکنان یادآور شدند و اکنون تیم در شرائط مناسب و خوبی قرار دارد و همه تلاش خود را خواهد کرد که دل مردم ایران را شاد کند.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را به کار بستیم تا تیمی خوب و درخور شأن نام ورامین راهی مسابقات جهانی کنیم که این امر به همت کادر فنی و مسئولان تیم صورت پذیرفته است.

این بازیکن مطرح و سابق تیم ملی افزود: با توجه به پتانسیل موجود، این تیم میتواند صاحب جایگاه خوبی در جهان شود چراکه حضور مربی کاربلد و باتجربه به همراه بازیکنان ملی پوش و غیرتمند، این امید را زنده کرده که تیم متین ورامین بتواند قهرمانی را به مردم خوب این منطقه در پایان مسابقات هدیه کند.

گفتنی است احسن شیرکوند، مصطفی شریفات، محمدطاهر وادی، محمد امیرمحمد، فرهاد پیروت پور، پوریا فیاضی، علی سجادی، علیرضا نصراصفهانی، آرش کشاورزی،‌ شاهین مفیدی، فرهاد سال افزون، علی اصغر رزمفر، میکائیل تاجر، سعید مصطفی‌وند، سعید شیرود، فرهاد نظری افشار، حسام بخششی، محمدحسن صنوبری و امین علوی بازیکنان متین ورامین هستند که به فدراسیون جهانی والیبال، کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان معرفی شده‌اند.

کوروش بی‌نظیر (سرپرست)، دانیله بانیولی (سرمربی)، عباس برقی و ایرج مقدم (مربیان) و مهرداد مهرانپور (آنالیزور) اعضای کادر فنی تیم متین ورامین هستند.

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/matin-va-mahmoodi-(3).jpg

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.