خانه » اخبار و رویدادها » سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی در مراسم گرامیداشت ۹دی در ورامین

سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی در مراسم گرامیداشت ۹دی در ورامین

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/94/10/5dey94-www-varamincity-ir-04.jpg

حجت الاسلام سید حسین مؤمنی در نشست روشنگری ۹ دی که به همت پایگاه شهدا حوزه یک حضرت قائم(عج)  برگزار شد گفت: اگر کسی از مبنی انقلاب که همان سخنان اهل بیت است فاصله بگیرد دچار مشکل می شود.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) از ابتدای قیام تا زمان فوتشان تکبر و غرور نداشتند و همین باعث شد تا به پیروزی برسد.

حجت الاسلام مومنی ضمن بیان اینکه اگر باور انسان خدا باشد و پیوسته در مسیر حرکت کنند، مردم به دور او جمع می شوند بیان کرد: روایات ائمه ما نشان می دهد که قیام امام خمینی(ره) یکی از قیام های بزرگ و اسلامی است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: اگر کسی می خواهد در این کشور خدمتی ارائه کند باید حداقل یک دوره تاریخ اسلام را بگذراند و امتحان بدهد زیرا اگر این تاریخ را نداند می گوید امام حسن(ع) نیز صلح کرد.

وی ادامه داد: این نشان می دهد که گوینده این حرف بی سوادی در تاریخ است زیرا امام حسن(ع) را مجبور به صلح کردند.

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/94/10/5dey94-www-varamincity-ir-16.jpg

حجت الاسلام مومنی گفت: اگر کسی بگوید امام حسین(ع) با عمر سعد مذاکره کرد این فرد بی سواد در تاریخ است زیرا گفت و گوی امام حسین(ع) با عمر سعد آن است که امام حسین(ع) با همراهی هیئت همراه وارد خیمه ای شد که عمر سعد و یارانش در آن نشسته بودند و به محض ورود امام به عمر سعد فرمودند که از خدا بترس، تقوا پیشه کن، هیچ آسیبی به زن و بچه تو نمی رسد، من به تو درهم و دینار می دهم، باغی به تو می دهم که پدرم علی(ع) درختان آن را کاشته است ولی زمانی که عمر سعد گفت به من وعده ملک ری را داده اند، امام حسین(ع) عمر سعد را نفرین کرده و از خیمه بیرون آمدند.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: امروز شاهد هستیم بعضی افراد که خود را با سواد و دیگران را بی سواد در تاریخ می دانند می گویند امام حسین(ع) مذاکره کرد که با این حرف آبروی خود را می برند.

وی اظهار کرد: بحث نفوذ را امام سجاد(ع) طی نامه ای به محمد بن مسلم زهری بیان کردند و فرمودند که بارها به تو گفتم که تو ضعیف هستی، مراقب باش دشمن از تو سوء استفاده نکند، آنها از تو سوء استفاده می کنند و تو باعث به وجود آمدن احادیث جعلی می شوی.

حجت الاسلام مومنی بیان کرد: زمانی که ولی خدا مجبور به کتابت می شود آن زمان است که باید بدانیم فشار بالا بوده و بی توجهی نسبت به امر ولی خدا در میان افرادی که مدعی وصل به او هستند زیاد می باشد.

این استاد افزود: امام سجاد(ع) به محمد بن مسلم زهری می گوید حداقل مشکل تو این است که دشمن با تو احساس آرامش می کند و دیگر تو برای دشمن خطر نداشتی و با تو احساس امنیت دارد زیرا تو گرفتار مادیات شدی و تعلقات دنیا تو را گرفت و این باعث شد تا تو که می توانستی خادم به دین باشی، خائن به دین شدی.

وی اظهار کرد: امام حسن(ع) روبروی معاویه ایستاد و او را به دیگران نشان داد و بعد از صلح نیز سکوت نکرد، نه اینکه شاهد باشد در کشورهای اسلامی کشتار به وجود آمده و سکوت اختیار کند.

حجت الاسلام مومنی ضمن بیان اینکه قرآن می فرماید دشمن از اقتدار ما می ترسد تصریح کرد: در جنگ هشت ساله تحمیلی دیدیم که دشمنان در بیسیم می گفتند آنهایی که سربند بسته اند حرکت کرده و می آیند.

این فعال سیاسی بیان کرد: هر چیزی اگر سر جای خودش باشد آن زمان است که می توان به عدل عمل کرد ولی وقتی مردم می بینند که چیزی سر جایش نیست آن زمان است که تذکر می دهند.

وی خاطر نشان کرد: ما امروز خورشیدی به نام ولایت فقیه داریم که هیچ نور دیگری جلوی آن کار ساز نیست و هر چه که امر کنند بدون چون و چرا آن را قبول و اجرا می کنیم.

حجت الاسلام مومنی اظهار کرد: هر کجا که فتنه ای به وجود می آید یعنی به وصیت امام خمینی(ره) عمل نشده است همانگونه که بعد از پیامبر(ص) به وصیت نامه ایشان عمل نشد.

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/94/10/5dey94-www-varamincity-ir-15.jpg

این استاد ضمن بیان اینکه زمانی که حرف منافقانه در کشور بیان می شود باید مشت ها گره شده و در دهان آن فرد زده شود، گفت: عده از افراد که منافق هستند و طرح شورای رهبری و رفراندوم نسبت به ولایت فقیه قبل از اینکه اصلاً صلاحیت آنها تایید شود را بیان می کنند منافق هستند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن روی جوانان، فرهیختگان و تحصیل کرده های ما تمرکز کرده است تا این افراد را از نظام و در راس آن یعنی ولایت و رهبری سست کند.

این فعال سیاسی گفت: امام خمینی(ره) در جمع همافران فرمود اگر می خواهید به مملکت شما آسیب نرسد پشتیبان ولی فقیه باشید، ولی امروز دشمن این را هدف گرفته است و منافقین با شکل های مختلف و دشمنان از خارج کشور شخص ولی فقیه را هدف گرفته اند و می خواهند حرمت او را از بین ببرند.

حجت الاسلام مومنی اظهار کرد: اگر افرادی که مدعی ولایت مداری هستند فقط نگاهشان به دهان ولی فقیه باشد خود نیز یک فتنه است زیرا می بینیم افرادی که در بیان مدعی پیروی از ولی فقیه هستند ولی در عمل کمیتشان لنگ است.

وی ضمن بیان اینکه از مسئولین دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی توقع نداریم که در مجامعین حضور داشته باشند که فتنه گران حاضر هستند، گفت: امروز می بینیم که با حضور ولی فقیه، بعضی ها دست در دست افرادی می شوند که یا فعال فتنه بوده و یا جز ارکان فتنه می باشند.

این استاد پس از بیان اینکه همه فتنه سال ۸۸ را رهبر معظم انقلاب اسلامی جمع کردند اظهار کرد: حضور مردم در ۹ دی و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه که با حضور کثیر مردم شکل گرفته بود باعث شد که فتنه گران دیدند که نتوانسته اند مردم را نسبت به ولی فقیه متزلزل کنند.

حجت الاسلام مومنی اظهار کرد: همه ما فرزندان امام خمینی(ره) هستیم و این را افرادی که خود را منصوب به امام خمینی(ره) می دانند باید بدانند.

وی ادامه داد: مردم ورامین و هر کسی که تفکر امام خمینی(ره) را احیا کرد بچه های انقلاب و فرزند امام خمینی(ره) هستند هر چند که از ژن امام خمینی(ره) نباشد.

این فعال سیاسی ضمن بیان اینکه نسل امام آن است که تفکر امام خمینی(ره) را احیا کند بیان کرد: در مواردی باید گفت صد رحمت به طلحه و زبیر که آن کارها را کردند.

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/94/10/5dey94-www-varamincity-ir-19.jpg

حجت الاسلام مومنی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در پایان وصیت نامه شان بعد از ۲ امضا، ۴ نکته را بیان می فرمایند که نکته آخر نشان می دهد که بعضی از افراد امروز از طلحه و زبیر نیز بدتر هستند.

وی تصریح کرد: بعضی ها می خواهند شخص رهبری را هم در مجلس شورای اسلامی و هم در مجلس خبرگان مورد هدف قرار دهند پس مردم باید هوشیار باشند که این افراد موفق نباشند.

این استاد اظهار کرد: آقای هاشمی رفنسجانی از شما انتظار داریم تا همانگونه که از کرباسچی و موسوی خوئینی ها در نماز جمعه دفاع کردید، در حالی که از ابتدای انقلاب قدم به قدم با امام خمینی(ره) بودید از رهبر، بزرگ و مرجع تقلید یک کشور حمایت کنید.

حجت الاسلام مومنی در پایان خطاب به هاشمی رفسنجانی گفت: اگر حرف هایی که از شما در سایت ها زده می شود سخنان شما نیست آنها را تکذیب و رد کنید ولی متاسفانه با بعضی از حرف ها و عملکردتان قانون و کشور را در مقطعی زیر سوال بردید.

ورامین ما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.