خانه » اخبار و رویدادها » نقوی چه کسی را در جشن قهرمانی متین دید و تعجب کرد؟ + عکس

نقوی چه کسی را در جشن قهرمانی متین دید و تعجب کرد؟ + عکس

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فدراسیون والیبال با تیم متین ورامین سر ناسازگاری دارد، گفت: فدراسیون نمی خواست متین ورامین شکل گیرد و بنده می دیدم که مسئولان از امتیاز گرفتن این تیم ناراحت بودند.

سید حسین نقوی حسینی با اشاره به انتقال تیم متین ورامین به شهرستان دامغان اظهار داشت: تیم متین ورامین پس از گفتگو و مذاکرات مسئولان اجرایی شهرستان با مالک و سرمایه گذار متین تشکیل شد و بنده از بدو تأسیس تیم والیبال متین ورامین نه در جریان موضوع بوده و نه در گفتگوها مشارکت داشتم.

از بدو تأسیس تیم والیبال متین ورامین در جریان موضوع نبودم

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی تیم متین ورامین اعلام موجودیت کرد و لیست هیئت مدیره و سرپرست این تیم اعلام شد، من متوجه این موضوع شدم و در این زمینه هیچ کس با بنده مشورت نکرد.

وی ادامه داد: به هرترتیب فعالیت تیم متین ورامین آغاز و با استقبال مردم بویژه جوانان این شهرستان مواجه و روند خود را پی گرفت تا اینکه در اولین سال حضور این تیم در لیگ برتر والیبال، متین ورامین با یک مشکل روبرو شد و آن این بود که فدراسیون والیبال تصمیم گرفت بازی متین با یکی از حریفانش را در ورزشگاه خاصی برگزار کند که در این زمان بنده از طریق مسئولان باشگاه در جریان موضوع قرار گرفتم و به عنوان نماینده مردم با فدراسیون وارد چالش جدی شدم و به فدارسیون اعلام کردم که باید مقررات رعایت شده و حق تیم ها تضییع نشود که با پیگیری های صورت گرفته بالاخره مطابق مقررات بازی متین ورامین برگزار شد و تماشاگران نیز امکان حضور پیدا کردند.

در حوزه نمایندگی از هیچ کمکی به تیم متین دریغ نکردم// آیا نقوی باز هم حمایت معنوی خواهد کرد؟

نقوی حسینی اضافه کرد: پس از کسب مقام نائب قهرمانی تیم متین ورامین در مسابقات لیگ برتر، مسئولان و سرپرست تیم به بنده مراجعه کردند و اعلام داشتند که مالک باشگاه تصمیم دارد که از تیم متین حمایت نکند و اعتقادی به ادامه کار ندارد و دوباره بنده به خاطر اینکه این تیم به نام ورامین تشکیل شده و جوانان زیادی به این رشته و تیم علاقه مند شدند، مالک باشگاه را به مجلس شورای اسلامی دعوت کردم.

وی عنوان کرد: با مالک تیم متین ورامین به طور تفصیلی در مجلس صحبت کردم و اعلام داشتم که هر کمکی که بتوانم انجام خواهم داد و در حوزه نمایندگی از هیچ کاری دریغ نخواهم کرد که وی پس از اتمام جلسه نیز قول کامل همکاری را نداد و یک قول نیم بند به بنده داد که مسأله را بررسی کند.

این مسئول گفت: پس از این جلسه، نشستی در محضر آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین برگزار و مالک باشگاه در آن جلسه قول کامل داد که از تیم متین در فصل جاری نیز حمایت کند.

نقوی حسینی متذکر شد: در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر تنها موفق به حضور در سه مسابقه تیم متین ورامین شدم و در هر مکان و مقطعی تلاش کردم از حیثیت این تیم دفاع کنم که خوشبختانه این تیم در دومین فصل حضورش به مقام قهرمانی این مسابقات رسید و مقرر شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نماینده مجلس ظرفیت اجرایی و امکانات اقتصادی ندارد و فقط می تواند حمایت معنوی از تیم داشته باشد که بنده نیز اعلام کردم که به عنوان نماینده هر کاری را برای موفقیت این تیم انجام می دهم.

فدراسیون والیبال با تیم متین ورامین سر ناسازگاری دارد // چه مقدار از اعتراضات، نتیجه داد ؟!

وی بیان داشت: در مسابقات آسیایی نیز بازی های متین به صورت زنده از رسانه ملی پخش نمی شد و به محض اینکه  از این موضوع اطلاع پیدا کردم با مسئولان مربوطه تماس گرفتم و به صورت تلفنی و مکتوب با مدیران رسانه ملی گفتگو کردم که اسناد مکاتبه بنده با مدیر شبکه سه، ورزش و آفقای ضرغامی موجود است که این مکاتبات موجب شد تا بازی فینال رقابت های آسیایی پخش شود.

نقوی یادآور شد: در جریان اعزام بازیکنان تیم متین ورامین به مسابقات جام باشگاه های جهان، فدراسیون والیبال با حضور بازیکنان تیم ملی در تیم متین موافقت نکرد و بنده موضع گرفتم و اعلام داشتم این خلاف است و با این مسأله برخورد کردم زیرا استنباط بنده آن است که فدراسیون والیبال با تیم متین ورامین سر ناسازگاری دارد.

این مسئول گفت: فدراسیون نمی خواست متین ورامین شکل گرفته و قهرمان شود زیرا بنده کنار مسئولان فدراسیون نشستم و دیدم که آنان از امتیاز گرفتن متین ورامین ناراحت می شوند و این مسأله را درک کردم، اگرچه رییس فدراسیون اعلام می کند که برای بنده تیم ها تفاوتی ندارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده مصاحبه ای را با یکی از رسانه ها انجام داده و اعلام کردم که فدراسیون بی خود کرده که اجازه حضور بازیکنان متین در مسابقات جهانی را نمی دهد زیرا متین نماینده ایران در مسابقات است و همه باید کمک کنند.

وی افزود: پس از این سخنان، فدراسیون دو نکته را به بنده اطلاع دادند که منطقی به نظر می رسید، اولا اردوی تیم ملی آغاز شده است و طبق قوانین بین المللی باید بازیکنان در خدمت تیم ملی باشند و ثانیا بازیکنان ملی پوش متین قراردادشان به اتمام رسیده و دیگر بازیکن متین محسوب نمی شوند و این طور نیست که به خاطر این مصاحبه، مسئولان فدراسیون به متین بازیکن ندادند.

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/93/09/jashn-matin-93-01-30-www-varamincity-com-(8).jpg

می دانم چه کسی زمینه حضور این تیم در سمنان را فراهم کرده است / آیا نقوی این شخص را به مردم ورامین معرفی می کند؟

نقوی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که متین ورامین با آن در مسابقات جهانی شرکت کرد، می توانستیم تصور کنیم که چه نتایجی را کسب می کند که اتفاقا همان پیش بینی ها محقق شد و اینکه متین ورامین در مسابقات آسیایی و جهانی درخشید مایه برکت است.

این مسئول گفت: شب گذشته به من اطلاع دادند که مالک شرکت متین که امتیاز تیم متعلق به خودش است، اعلام کرده که این تیم به استان سمنان منتقل خواهد شد و بنده می دانم چه کسی زمینه حضور این تیم در سمنان را فراهم کرده است و وقتی بنده، این فرد را در جشن قهرمانی متین دیدم تعجب کردم و ایشان دوست آقایان است و از روابط دوستی خود استفاده کرد و این افراد برایشان مهم نیست که امتیاز تیم به شهر دیگری منتقل شود.

اگر لازم باشد اتفاقات داخل تیم متین ورامین را بازگو می کنم // مردم از بگم بگم ها خسته شده اند!

وی ادامه داد: من درباره این مساله با کسی صحبت نکرده و در حال بررسی موضوع هستم تا ببینم چه کاری می توان انجام داد و به اعتقاد بنده باید مسئولان اجرایی شهرستان جلسه ای را با مالک باشگاه ترتیب داده و اعلام کنند که این کمک ها را می توانند انجام دهند و مالک باشگاه نیز انتظارات خود را بیان کند.

نقوی در پایان گفت: در داخل باشگاه متین نیز مسائلی رخ داده و کارهایی صورت گرفته که اگر لازم باشد روزی بیان خواهم کرد اما باید دانست ورزش ورامین پتانسیل بالایی دارد و می تواند در عرصه والیبال بدرخشد.

مهر

یک نظر

  1. چرا نقوی افشاگری نکرد؟؟؟؟؟؟!!!؟؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.