خانه » اخبار و رویدادها » احسن الله شرکوند: انتقال تیم متین ورامین به شهر دامغان منتفی شد

احسن الله شرکوند: انتقال تیم متین ورامین به شهر دامغان منتفی شد

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/jashn-matin-93-01-30-www-varamincity-com-(45).jpg

 احسن الله شیرکوند بازیکن تیم  والیبال متین ورامین از  منتفی شدن انتقال تیم  والیبال  متین  ورامین به استان سمنان  خبر داد.

دقایقی پیش جلسه ای که  با حضور مسئولین شهرستان ورامین در بیت امام جمعه   ورامین ,در خصوص مشکلات تیم متین ورامین و انتقال این تیم  به استان سمنان برگزار شد با قول کمک مسئولین شهرستان ورامین برای برطرف کردن مشکلات تیم و شرکت کاراسازه به پایان رسید.

در این جلسه که  با حضور  ایت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه ورامین و حجت السلام سید محسن محمودی  امام جمعه موقت شهر ورامین ,شهردار و  نقوی حسینی نماینده مجلس  حضور داشتند در خصوص مشکلات تیم متین ورامین و شرکت کاراسازه متین  با مالک باتشگاه به بحث و گفتگو ی پرداختند.

 مهندس قنبر مالک باشگاه متین در سخنانی با بیان مشکلات تیم متین ورامین اعلام کردند در صورتی که مسئولین شهرستان حمایت های لازم را از شرکت کاراسازه و باشگاه متین ورامین انجام دهند از انتقال تیم به استان سمنان و شهر دامغان  منصرف خواهد شد.

 مسئولین شهرستان ورامین نیز در این جلسه با حمایت قاطع از تیم منتین رامین  از بر طرف شدن مشکلات شرکت کاراسازه و تیم والیبال متین ورامین برای حضور مقتدرانه این باشگاه در شهرستان ورامین  خبر دادند.

احسن الله شیر کوند در خصوص این جلسه گفت : با کمک و حمایت امام جمعه محترم شهرستان ورامین جلسه ای با حضور مسئولین  ورامین برگزارشد که اقای مهندس قنبر در این جلسه با بیان مشکلات تیم متین ورامین خواستار حمایت از این تیم شدند .
 وی افزود :مسئولین شهرستان نیز با حمایت قاطع از حضور تیم متین ورامین به مالک و مدیران تیم  متین و شرکت کاراسازه قول مساعد در خصوص رفع مشکلات متین در سال اینده را دادند .
 احسن الله شیرکوند در پایان ضمن تشکر از حجت السلام  سید محسن محمودی  امام جمعه موقت  شهرستان ورامین گفت : با حمایت های ایشان و برگزار ی جلسه در بیت امام جمعه از  انتقال تیم متین ورامین به استان سمنان جلوگیری شد که اگر حمایت های ایشان نبود  بی شک  با انتقال تیم متین دل هزاران نفر از هوادارن و مردم شهرستان ورامین بابت انتقال تیم متین شکسته می شد.

ورامین پرس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.