خانه » اخبار و رویدادها » سردار پاریاب: مرگ بر امریکا با کاخ نشینی تناقض دارد …

سردار پاریاب: مرگ بر امریکا با کاخ نشینی تناقض دارد …

احمد پاریاب

سردار جانباز حاج احمد پاریاب با بیان انتقاد به برخی افراد گفت:مرگ بر امریکا با کاخ نشینی تناقض دارد.

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از فارس یادواره شهدای تخریبچی و غواص کشور و یادبود شهید حسین ایرلو با حضور تعدادی از مسئولین ادارات و نهادهای ورامین قرچک و جمع کثیری از جانبازان و خانواده های شهدا و ایثارگران از سراسر کشور و هزاران تن از مردم مومن شهرستان ورامین در سالن هفتم تیر ماه قرچک برگزار گردید.

سردار جانباز حاج احمد پاریاب که از همرزمان حاج همت و از خط شکنان جنگ در گروه شهید حسین ایرلو بود طی سخنانی گفت:دلم پر از حرف های سیاسی است اما به احترام شهید ایرلو و شهدای بزرگ تخریب سیاسی حرف نمی زنم.

اما حاج احمد که به سختی و از طریق کیسه اکسیژنی که همراه داشت نفس می کشید طاقت نیاورد سیاسی نگوید،در بین بیان خاطرات دلاور مردی های سربازان رشید اسلام گفت:مرگ بر امریکا با کاخ نشینی تناقض دارد،نمی توان در منازل مجلل نشست و گفت مرگ بر امریکا،اینها خودشان را مسخره کرده اند.

این فرمانده گردان که امروز در یک واحد آپارتمان محقر در طبقه چهارم در شهر قرچک ورامین زندگی می کند تصریح کرد: زمان جنگ ایران ۳۷ میلیون جمعیت داشت یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر داوطلبانه در جبهه ها حضور داشتند و ایران می توانست ۲۲ میلیون جمعیت به جبهه بفرستد،همه داوطلب بودند،همه جان بر کف بودند

وی در پایان گفت: نیاز امروز به بچه ولایتی های مخلص است،نه کسانی که راهنمای چپ می زنند و به راست حرکت می کنند.

یک نظر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.