خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمدعلی لطف پور

وصیت نامه شهید محمدعلی لطف پور

shahid-mohammadali-lotfpoorوصیت نامه شهید محمدعلی لطف پور

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

رسول خدا فرمود : من طلب الشهاده صادقاً اعطیها و لولم تصبه.
کسیکه از روی صدق و صفا و حقیقت طالب شهادت باشد و از صمیم قلب در پی آن باشد خداوند اجر و پاداش شهادت را به او خواهد داد هر چند که افتخار شهادت نصیبش نگردد

در اینجا آرزوی صادقانه شهادت بجای شهادت و آرزو کننده شهادت در حکم خود شهید قلمداد شده است.
با سلام و درود بر امام زمان آن مهدی صاحب زمان آن امام زمان قائم که تمامی مسلمانان جهان منتظر قیام او هستند.
و سلام و درود بر نایب بر حقش خمینی بت شکن آن امام مستضعفین و دشمن مستکبرین ای امام سلام و درود بر تو و ملت انقلابی ایران که تمامی کشورهای کفر را به لرزه افکندید آن کشورهایی که می خواهستند دین اسلام را از بین ببرند و نتوانستند و شما ملت ایران بودید که بر علیه آنان قیام کردید که نگذاشتید که دین اسلام از بین برود.
و آن صدام آمریکایی که گلوله آمریکا را خورد و به کشور انقلابی ایران تجاوز کرد و می خواست دین اسلام را از بین ببرد ولی نمی دانسته که ملت ایران بر پا می خیزند و بر علیه آنها قیام می کنند و نمی گذارند دین اسلام را از بین ببرند.
وسلام و درود بر آن پدران و مادرانی که چنین فرزندانی مثل حسین پرورش داده و شما مادران زهرا گونه زندگی می کنید. آن جوانانی که با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند آفرین بر این جوانان فداکار آری سلام و درود بر آن شهیدانی که در صحرای کربلا جنگیدند و جان خود را فدای اسلام کردند و آن یاورشان حسین بن علی (ع) در آن زمان به شهادت رسیدند و شما ملت ایران باید راه شهیدان را ادامه دهد و نگذارید که خون شهیدان از بین برود.
و آری من که خجالت می کشم از آن جوانانی فداکار و دلیر و ما همگی باید راه شهیدان را ادامه بدهیم و از خدایی که من را از خاک درست کرده و دوباره هم به همان خاک باز می گرداند و نمی توانیم جواب آن را بدهیم و باید جانی را که به ما داده فدای اسلام بکنیم تا در آن دنیا رو سیاه نباشیم.
و سلام من به شما دوستان و برادران عزیز و گرامی این است که به جبهه ها بروید و کمک بکنید آری من که خجالت می کشم از خدای خود که جانی را به ما داده و دوباره جان ما را می گیرد و چه خوب است جان خود را فدای اسلام بکنیم.
آری ای پدر و مادر عزیزم من همچون شهیدانی که به لقاء الله پیوستند من هم امانتی بود ام در نزد شما و حال که شما این امانت خدای به خوبی تربیت کردید.
و همگی ما که هستیم باید به جبهه ها کمک کنم و راه حسین ابن علی (ع) را ادامه دهیم آری تو ای پدر و برادر عزیز از شما خواهش می کنم که حسین وار زندگی کنید و از توی مادر و توی خواهر می خواهم که زینب وار زندگی کنید و از اینکه من شهید شده ام هیچ ناراحت نباشد و بلکه خوشحال باشید و در خانه را چراغانی کنید و هجله بگذارید.
و هر جایی که دوست دارید مرا دفن کنید خدا صبر و پایداری به شما بدهد.
شبهای جمعه میشوم چشم انتظار مادر را پیشم نشین بهر خدا بهر خدا

کربلا دلم برات پر می زنه         بال و پر در دل سنگر می زنه
کربلا دیدن تو آرزومه             آرزوی شب و روز مردمه

……

شهید محمدعلی لطف پور

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.