خانه » اخبار و رویدادها » سردار حاج احمد پاریاب به شهادت رسید

سردار حاج احمد پاریاب به شهادت رسید

سردار پاریاب

 

سردار پاریاب از فرماندهان گردان تخریب و ساکن قرچک لحظاتی پیش به درجه شهادت نایل شد.

به گزارش ورامین سیتی ، سردار احمد پاریاب، جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس و فرمانده گردان شهادت از لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) امروز به یاران شهیدش پیوست.

وی در اکثر عملیات‌های دفاع مقدس حضور داشت و سال‌ها از جراحاتی که بیشتر در عملیات خیبر دامنگیرش شده بود، رنج می‌برد.

حمید داودآبادی ( رزمنده، جانباز، عکاس، خبرنگار، محقق و نویسنده دفاع مقدس ) درباره وی می نویسد : یاد “احمد پاریاب” فرماندۀ شیر و دلیر گردان شهادت، که فقط اگر لحظه ای سُرفه سراغش نیاید، برایش عروسی است و خوشی ای وصف ناشدنی.

ایشان چندی پیش در یادواره شهدای تخریبچی و غواص کشور و یادبود شهید حسین ایرلو گفته بود : نیاز امروز به بچه ولایتی های مخلص است،نه کسانی که راهنمای چپ می زنند و به راست حرکت می کنند.

———————–

روز دوم عید سال ۹۱ بود که با یک سری از بچه ها رفته بودیم عیادت یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و جبهه های حق علیه باطل ؛ سردار ملی که ملت نمی شناسندش . احمد پاریابی که ببینیش جگرت پاره پاره می شود.
احمد پاریاب فرمانده گردان شهادت ، نورچشم حاج همت ، خط شکن جنگ ، سینه سرخی که سینه آن مخزن الاسرار شده است ، شرحه شرحه شده است الآن خونه نشین شده است اون هم تنهای تنها.
پاریاب فرمانده گردانی که حاج همت روش حساب ویژه ای باز می کرد ، دیروز پشت خاکریزها وسط میدان مین ، تو خاک عراق برای شناسایی منطقه و امروز در یک واحد آپارتمان محقر در طبقه چهارم واحد سیزده در شهر قرچک ورامین…

ادامه مطلب را بخوانید ….

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.