خانه » اخبار و رویدادها » افزایش بیش از ۳۰درصدی نرخ کرایه تاکسی در خط ورامین-مترو

افزایش بیش از ۳۰درصدی نرخ کرایه تاکسی در خط ورامین-مترو

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین از افزایش نرخ کرایه تاکسی های درون و برون شهری این شهر خبر داد.

ˈیزدان خانیˈ اظهار کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر ورامین، نرخ کرایه تاکسی های درون شهری و برون شهری ورامین به میزان ۲۵ درصد افزایش یافت.

وی اظهار کرد: با این افزایش، نرخ کرایه تاکسی های درون شهری به طور متوسط یک هزار ریال افزایش می یابد.

خانی ادامه داد: همچنین نرخ کرایه های ورامین به مترو جوانمرد ، شوش و افسریه از ۲۰ هزار ریال به ۲۵ هزار ریال افزایش می یابد.

وی تأکید کرد: تاکسی داران ملزم به رعایت نرخ های اعلام شده که به صورت برچسب بر روی شیشه تاکسی ها نصب خواهد شد هستند و اجازه دریافت کرایه اضافی ندارند.

خانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در دریافت کرایه اضافی، با استفاده از شماره تلفن ۳۶۲۷۴۹۹۴ مراتب را با بازرسان سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین در میان بگذارند.

———————————

جای تاسف است که مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین ، نرخ کرایه تاکسی های ورامین به مترو جوانمرد در سال گذشته را ۲۰ هزار ریال عنوان کرده است . البته فقط جای تاسف است و جای تعجب نیست ! چون می بایست شورای شهر ، بر کار شهردار ، سازمان تاکسیرانی و … نظارت نماید . شورای شهری که …

آیا شورای بعدی می تواند ؟ یا اصلاً می خواهد ؟! شورای شهری که همه ثبت نام کنندگان در آن ، توسط هیئت نظارتش ( که آن هم توسط نماینده مجلس انتخاب می شود ) تایید صلاحیت شدند ! حال ؛ چه کسی می خواهد و می تواند بر افزایش بیش از ۳۰ درصدی ( از ۱۹۰۰ تومان به ۲۵۰۰ تومان ) نرخ کرایه تاکسی های ورامین به مترو جوانمرد نظارت نماید ؛ نمی دانیم !

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.