خانه » اخبار و رویدادها » سوالاتی از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ورامین … !

سوالاتی از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ورامین … !

چند ماهی است ، افرادی که به تهران سفر می کنند شاهد بی نظمی هایی در محل استقرار تاکسی های برون شهری ورامین هستند . گلایه های مردم از این اوضاع ، سبب گردید تا نکاتی را هم در این باره و هم مسائل دیگر به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ورامین متذکر شویم :

۱ – در حال حاضر محل استقرار تاکسی های خطوط مترو ، شوش و افسریه ، دقیقاً کجا می باشد ؟!

۲- آیا در ارائه خدمات ( خصوصاً در خط ورامین-مترو که از بیشترین تعداد مسافر نیز برخوردار است ) ، مردم شریف ورامین دارای اولویت هستند یا دانشجویانی که از تهران و شهرهای دیگر به دانشگاه آزاد ورامین می آیند ؟!

۳ – چرا فقط در ساعات آغازین صبح ، تاکسی های خط مترو در گوشه ای از میدان امام خمینی (ره) مشاهده می شوند و در ساعات دیگر روز برای رفتن به مترو باید برای مدتی معطل ماند و در نهایت هم با مسافربرهای شخصی عازم تهران شد ؟!

۴ – آیا این تعداد تاکسی خط مترو ، پاسخگوی تعداد زیاد مسافران این خط می باشد ؟!

۵ – چرا به جوانانی که با اتومبیل های شخصی خود اقدام به مسافرکشی می کنند ، تاکسی تعلق نمی گیرد ؟! ( جوانانی که شغل اول و آخرشان ، کار پرمشقت مسافرکشی است ، در حالی که در میان تاکسی داران بعضاً افرادی مشاهده می شود که یا بازنشسته هستند یا شغل های دیگری نیز دارند .)

۶ – چرا مسافربرهای شخصی ، ساماندهی نمی شوند و شاهد جریمه های سنگین برای این جوانان عزیز هستیم ؟!

۷ – مسأله دیگر ، افزایش نرخ کرایه تاکسی ها از حدود یک ماه پیش می باشد . در خط مترو ، کرایه از ۱۶۰۰ تومان به ۱۹۰۰ تومان افزایش یافت . هم اکنون اکثر تاکسی ها ، کرایه ۲۰۰۰ تومان را از مسافران دریافت می کنند و علت این امر را نداشتن پول خُرد و مشکل بودن تهیه ۱۰۰ تومانی عنوان می کند .به سازمان تاکسیرانی پیشنهاد می شود برای جلوگیری از ورود مال حرام به زندگی تاکسی رانان عزیز ، نرخ مصوب را به ۱۸۰۰ تومان تقلیل یا به ۲۰۰۰ تومان افزایش دهد و یا پول خُرد لازم را برای رانندگان محترم فراهم نماید .

و بسیاری آیا و چرای دیگر …

 ————-

ورامین سیتی آماده دریافت توضیحات و پاسخ های سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و ارائه آن به مردم خوب شهر ورامین می باشد .

۳ نظر

  1. اقای خانی تاکسی فوق دایما جلوی دارو خانه بانی دربستی سوار میکند
    خواهشمندم که بازرسین محترم رسیدگی نمایند.کدتاکسی…وشماره… ت۱۲میباشد.وقتی میگویی چرا دربستی سوارمیکنی بااینهمه مسافربا بی ادبی جواب میدهد…سپاسگزارم.بد نیست که نظارتی باشه.

  2. چرا در ایستگاه مبدا میدان چوببری قسمت اتوبوس های عادی بیشتر اوقات اتوبوس نیست؟ این مسئله باعث میشه رفت و آمد برای دانشجویان سما سخت بشه خواهش میکنم پیگیری کنید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.