خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » از اول مهر، کرایه تاکسی های ورامین به صورت الکترونیکی پرداخت می شود

از اول مهر، کرایه تاکسی های ورامین به صورت الکترونیکی پرداخت می شود

پس از وعده‌های داده شده برای هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین، شهرداری این منطقه در اولین گام، هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی ورامین را کلید زد.

امروز ناوگان تاکسیرانی در هر شهر و دیاری نقش مهم و غیر قابل انکاری را در حمل و نقل شهری ایفا می کنند.

شهرستان ورامین نیز که به دلیل همجواری با تهران هر روز بر تعداد جمعیتش افزوده می شود، نیازمند توجه جدی به حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی است تا مردم این منطقه میل و علاقه بیشتری برای استفاده از این ناوگان داشته باشند.

بر اساس آخرین آمارها بیش از دو هزار تاکسی در نقاط مختلف شهر ورامین و زیر نظر سازمان تاکسیرانی شهرداری مشغول به فعالیت بوده و روزانه هزاران نفر از مردم را جابه‌جا می کنند.

اجرای طرح هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی از اول مهرماه

وی هوشمند کردن ناوگان تاکسیرانی را یکی از برنامه های شهرداری ورامین دانست و عنوان کرد: تلاش داریم تا ناوگان تاکسی شهرستان ورامین را از حالت سنتی خارج کرده و به سیستم های مدرن و به روز مجهز کنیم.

پس از وعده های داده شده برای هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین، شهرداری این منطقه در اولین گام، هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی ورامین را کلید زد.

بر همین اساس قرار است تا از ابتدای مهرماه سال جاری و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی ورامین در تمامی تاکسی های فعال شهری اجرا شود.

خبرنگار از یکی از بازرسان سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین مستقر در میدان امام این شهرستان درباره ماهیت این طرح پرسید که لک در پاسخ به این سوال اظهار داشت: در این طرح کرایه تاکسی های شهری به صورت الکترونیکی پرداخت می شود.

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی ها در ورامین

وی افزود: با این روش مردم از میزان کرایه دقیق خود اطلاع پیدا کرده و بر همین اساس نیز کرایه های تاکسی را پرداخت می کنند.

علی حیدریان شهردار ورامین نیز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تجهیز ناوگان تاکسیرانی شهر ورامین توسط شهرداری کلید خورد و برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گرفت.

وی افزود: این طرح پس از برنامه ریزی های انجام شده از اول مهرماه سال جاری در تاکسی های فعال شهر ورامین اجرایی می شود و به تدریج این طرح تکمیل خواهد شد.

حیدریان ادامه داد: در این طرح، شهروندان با استفاده از سیستم های هوشمند از میزان کرایه خود اطلاع پیدا کرده و بر همین اساس و به صورت الکترونیکی اقدام به پرداخت کرایه خود می کنند.

وی اضافه کرد: تلاش داریم تا این طرح هر چه زودتر در میان شهروندان گسترش پیدا کرده  و همه نسبت به پرداخت الکترونیکی کرایه خود اقدام کنند.

حیدریان گفت: با استفاده از این سیستم هوشمند می توان بر فعالیت تاکسی های مستقر در ورامین نظارت و کارکرد آنان را مورد ارزیابی قرار دارد.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.