خانه » اخبار و رویدادها » ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین تا پایان سال

ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین تا پایان سال

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان دستور ابلاغ فوری فرمانداری ویژه ورامین توسط معاون اول رئیس جمهور از ابلاغ فرمانداری ویژه این شهرستان تا پایان سال ۹۱ خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، سید حسین نقوی حسینی اظهار داشت: ارتقاء مناطق مختلف شهرستان ورامین از مباحثی بوده که در برنامه‌های من قرار داشته است، همه جا هم اعلام کردم با ارتقاء هر بخش از منطقه موافقم و آن را دنبال خواهم کرد، در همین راستا فرمانداری پیشوا و قرچک با پیگیری‌های بنده در هیئت دولت تصویب شد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا گفت: ارتقاء فرمانداری ورامین به فرمانداری ویژه نیز از اولویت‌های کاری من و مطالبات مردمی بوده است که در اردیبهشت سال ۹۰ در هیئت دولت مصوب شد، این در حالی است که فرمانداری قرچک تازه چند روز پیش مصوب شده، یعنی یک سال و نیم زودتر فرمانداری ویژه ورامین تصویب شده است، اما همچنان ابلاغ نشده، البته فرمانداری قرچک هم هنوز ابلاغ نشده است.

این مسئول گفت: بارها در جهت ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین با معاون رئیس جمهور و نیز وزیر کشور جلسه داشتم و بر ضرورت ابلاغ هرچه سریع‌تر فرمانداری ویژه شهرستان ورامین تاکید کرده‌ام، مکاتبات هم برای امامان جمعه و نیز فرماندار شهرستان ورامین ارسال کرده‌ام، هفته پیش هم با آقای رحیمی معاون اول رئیس جمهور ملاقات داشتم، درخواست ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین را به‌صورت کتبی به ایشان دادم ایشان زیر آن دستور دادند که ابلاغ فوری صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به‌طور جدی پیگیر ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین و نیز فرمانداری قرچک هستم و امیدوارم تا پایان سال این دو مهم ابلاغ شوند.

این گزارش حاکی است، ابلاغ همزمان فرمانداری ویژه شهرستان ورامین و فرمانداری شهرستان پیشوا از مطالبات اصلی مسئولان شهرستان ورامین و وعده مسئولان استانداری تهران بود اما متاسفانه اکنون با گذشت حدود دو سال از ارتقاء پیشوا به شهرستان از ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین خبری نیست، اکنون هم بخش قرچک به شهرستان ارتقاء یافت و انتظار است حداقل مسئولان به وعده‌های خود عمل کنند و فرمانداری قرچک را همزمان با فرمانداری ویژه ورامین ابلاغ کنند.

یک نظر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.