خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه ورامین:عمل به مسوولیت بهترین راه شکرگزاری انقلاب اسلامی است

امام جمعه ورامین:عمل به مسوولیت بهترین راه شکرگزاری انقلاب اسلامی است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، امام جمعه ورامین گفت: عمل به مسوولیت بهترین راه شکرگزاری نعمت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 آیت الله سید مرتضی محمودی روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت:امروز ایران به واسطه استقرار نظام مقس جمهوری اسلامی نسبت به دوران ستم شاهی و در مقایسه با همسایگان از پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف برخوردار شده و این به برکت نعمت انقلاب اسلامی است و همه باید نسبت به شکرگزاری این نعمت اهتمام داشته باشند .

 وی گفت : عمل به مسوولیت و وظایف محوله توسط مسوولان و آحاد ملت بهترین شکرانه نعمت انقلاب اسلامی است .

 محمودی اظهار داشت : مسئولان باید به گونه ای به وظایف خود عمل نمایند تا بتوانند از محکمه وجدان ، خلق خدا و عدل الهی سربلند بیرون آیند و از مسئولیت که امانتی الهی است به درستی حراست کرده و از آن به عنوان فرصتی برای خدمت رسانی به مردم بهره ببرند .

امام جمعه ورامین با تأکید براهمیت سلامت جسم و روح بیان کرد: همانطور که ورزش به سلامت جسم منجر خواهد شد باید تلاش کردتا روح رانیزپرورش دادو جسم و روح را به یک نسبت قوی کرد زیرا برای رسیدن به سعادت، خوشبختی و سلامتی باید هم راکب و هم مرکب سلامت باشند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به قابلیت های جوانان ورامین در رشته های مختلف ورزشی گفت : جوانان ورامین در تمام رشته های ورزشی از ظرفیت بالایی برخوردارند و توانسته اند افتخارات بسیاری را در عرصه های ملی برای منطقه و کشور به دست آورند .

آیت الله محمودی اظهار داشت : در صورتی که امکانات و زیرساخت های ورزشی مورد نیاز جوانان و ورزشکاران ورامین تأمین شود می توانیم نام ورامین را در ورزش کشور بلند آوازه تر کنیم .

مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران نیزدر این دیدار گفت:علاقه جوانان و ورزشکاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت باعث شده تا آنان علاوه بر به دست آوردن افتخارات ورزشی ، به جایگاه والای پهلوانی نیز دست یابند که این از ارزش بسیاری برخوردار است .

‘ محمد حسن نژاد فلاح ‘ افزود:ارتقای سطح فرهنگ دربین جوانان ازمهترین برنامه این اداره کل است که باید با برنامه ریزی مناسب زمینه انس و الفت بیشتر آنان با مبانی اخلاقی در جهت شکوفایی استعدادهای ورزشی و اخلاقی جوانان را فراهم کرد.

وی گفت:مسوولان عالی رتبه دستگاه ورزشی باید با تأسی ازفرمان رهبری ومسوولان ادارات ورزش وجوانان شهرستان ها با همکاری و هماهنگی لازم با ائمه جمعه شهرستان زمینه ارتقای معنویت همپای ورزش قهرمانی را فراهم کنند .

نژاد فلاح بیان کرد: امکانات و ابزارهای ورزشی استان تهران به حد کامل فراهم نیست ولی تلاش خواهد شد تا با بهره گیری از رهنمودهای ائمه جمعه زمینه استفاده حداکثری از امکانات محدود را فراهم کرد وگام های موثری در توسعه ورزش همگانی و نیز پرورش قهرمانان ورزشی برداشت .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.