خانه » اخبار و رویدادها » ورامین رتبه نخست جشنواره ورزشی دهه فجر را بدست آورد

ورامین رتبه نخست جشنواره ورزشی دهه فجر را بدست آورد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از کسب رتبه برتر شهرستان ورامین در برگزاری جشنواره و مسابقات دهه فجر در بین شهرستان های استان تهران خبر داد .

محمد حسین نژاد روز یک شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان ورامین گفت: برنامه ریزی و همدلی مسئولین شهرستان باعث شد تا ورامین از لحاظ برگزاری جشنواره و مسابقات دهه فجر سال جاری برترین باشد.

وی گفت: شهرستان ورامین نشان داد در بُعد اجرایی و برپایی برنامه های مختلف، شایستگی های فراوانی دارد و همدلی پرسنل و زحمت آنان منجر شد این شهرستان در استان تهران جایگاه مناسبی بدست آورد.

وی ضمن تقدیر از فرماندار ورامین در خصوص همکاری با دستگاه ورزش شهرستان گفت: اگر همدلی و پشتیبانی کامل مسئولین از اجرای برنامه های ورزشی به درستی صورت گیرد ، روح نشاط و شعف در جامعه حاکم خواهد شد و بسیاری از مشکلات جوانان برطرف می گردد .

وی افزود : حضور مسئولان مستعد و پرکار در ورامین منجر به پیشبرد اهداف عالیه در تمامی ابعاد خواهد شد و یقینا ورزش نیز از آن سود خواهد برد.

فرماندار ورامین شهرستان نیز در این دیدار گفت: حضور مستمر مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ورامین نشان دهنده اهمیتی است که یک مسئول نسبت به حوزه کاری خود نشان میدهد و این روحیه می باید در تمامی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود داشته باشد .

محسن منصوری اظهار داشت: سال ۹۱ دوران شکوفایی ورزش شهرستان ورامین می باشد و اوج این فعالیت ها را می توان در جشنواره ورزشی دهه فجر مشاهده نمود .

وی افزود: تلاش وصف ناپذیر متولیان ورزش ورامین یکی از بهترین مراسم ها را در طول تاریخ ورزش در جشنواره دهه مبارک فجر به منصه ظهور گذاشت و باعث شد تا استعدادهای فراوانی در شهرستان ورامی شکوفا شود .

وی گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند زمینه را برای پشتوانه سازی ورزش در استان فراهم نموده و توسعه ورزش قهرمانی فراهم نماید .

منصوری گفت: مجموعه فرمانداری نیز همچون گذشته در کنار ورزش منطقه خواهد بود تا آنچه لایق مردم این منطقه است به مرحله اجرا درآید .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.