خانه » اخبار و رویدادها » ۲ معاونت دیگر فرمانداری ورامین نیز معارفه شدند/ معاون اداری و مالی و برنامه ریزی و معاون فنی و عمرانی

۲ معاونت دیگر فرمانداری ورامین نیز معارفه شدند/ معاون اداری و مالی و برنامه ریزی و معاون فنی و عمرانی

مراسم معارفه رضا کارخانه شهردار سابق ورامین به عنوان معاون فنی و عمرانی فرمانداری این شهرستان برگزار و از زحمات علی رضوان در این سمت تشکر و قدردانی شد.

روز پنج شنبه و در نشست مدیران و بخشداران و کارمندان فرمانداری شهرستان ورامین مراسم معارفه رضا کارخانه به عنوان معاون جدید فنی  و عمرانی فرمانداری ورامین برگزار شد.

در این مراسم رضا کارخانه که شهرداری ورامین را در کارنامه خود دارد به عنوان معاون جدید فنی و عمرانی فرماندار منصوب و از زحمات و تلاش های چندین ماهه علی رضوان معاون سابق فنی و عمرانی این شهرستان تشکر و قدردانی شد.

در حکم استاندار تهران به رضا کارخانه آمده است به موجب این حکم و بنابه پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان ورامین جنابعالی به سمت (معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ورامین ) پست سازمانی ردیف منصوب می شوید، امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی با رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم استان که ولی نعمت تان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق و موید باشید.

مراسم معارفه معاون جدید اداری و مالی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ورامین برگزار و مجتبی بوربور به عنوان معاون جدید فرماندار فعالیت خود را آغاز کرد.

 روز پنجشنبه آیین معارفه معاون جدید اداری و مالی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ورامین با حضور جمعی از مسئولان و مدیران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم مجتبی بوربور به معاون جدید اداری و مالی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ورامین به مسئولان شهرستان معرفی و حکم استاندار تهران به وی قرائت شد.

در حکم استاندار تهران به مجتبی بوربور آمده است که به موجب این حکم و بنابه پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان ورامین جنابعالی به سمت معاون برنامه ریزی ، اداری و مالی فرمانداری شهرستان ورامین پست منصوب می شوید، امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی با رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم استان که ولی نعمت تان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق و موید باشید.

پیش از این رحیمی سکان معاونت اداری و مالی فرمانداری ورامین را بر عهده داشت که طی ماه های اخیر از سمت خود کناره گیری کرده بود.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.