خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » شهرداری و شورای شهر می باید هرچه سریعتر کمربندی جنوبی شهر ورامین را زیر بار ترافیک قرار دهند

شهرداری و شورای شهر می باید هرچه سریعتر کمربندی جنوبی شهر ورامین را زیر بار ترافیک قرار دهند

فرماندار ورامین از مسوولین شهرداری و شورای اسلامی این شهر خواست تا هر چه سریع تر نسبت به راه اندازی کمربندی جنوبی این شهراقدام کنند.

khansari

محسن خوانساری روز سه شنبه در نشست مشترک شورای معاونین فرمانداری، بخشداری و شهرداران بخش مرکزی و جواد آباد ورامین گفت: یکی از مشکلات ورامین، ترافیک سنگینی است که به واسطه تعدد عبور وسایل نقلیه در ساعات اولیه و پایانی روز ایجاد می شود و کمربندی شمالی ورامین که این شهرستان را به پیشوا متصل می کند، نمی تواند بار این ترافیک را به طور کامل بکاهد.

وی افزود: یکی از برنامه هایی که به منظور کاهش میزان ترافیک هر شهر مورد توجه مسوولین شهری قرار می گیرد ، ایجاد راه های دسترسی و احداث کمربندی است که خودروها بدون حضور در مناطق مرکزی شهر بتوانند به سایر مناطق دسترسی پیدا کنند.

وی گفت: شهر ورامین نیز از دیرباز از وجود یک کمربندی شمالی که ورامین را به پیشوا متصل می کند برخوردار بوده ولی این کمربندی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد و بارترافیک را به طورکامل از بخش مرکزی شهرستان بردارد.

وی تصریح کرد: احداث کمربندی جنوبی شهر ورامین که از سال های قبل در دستور کار مدیریت شهری ورامین قرار داشته، اهمیت بسیار زیادی در کاهش ترافیک شهری، دسترسی خودروهای سنگین به محور چرمشهر و قم – گرمسار و نیز دسترسی به مناطق جنوبی ورامین داشته که شهرداری هرچه سریعتر می باید به راه اندازی آن اقدام کند.

فرماندار ورامین گفت: راه اندازی این محور مهم با معارضینی همراه است که شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین می باید هرچه سریعتر نسبت به رفع این معارضین اقدام و این جاده را زیر بار ترافیک قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه خرداد و ایام الله این ماه گفت: خرداد ماه برای مردم ورامین رنگ و بوی دیگری نسبت به سایر ماه ها دارد، مردم این شهرستان از خردادماه به عنوان خاستگاه انقلاب یاد کرده و همواره تلاش می کنند تا ایام الله این ماه را با شکوه هرچه تمامتر برگزار کنند.

خوانساری یکی از این روزها را سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اعلام کرد و گفت: فتح خرمشهر، تنها فتح یک قطعه از خاک ایران اسلامی نبود بلکه نشان از این واقعیت داشت که ملت ایران برای حفظ ارزش های خود از تمام هستی و جان خود خواهد گذشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: امام راحل نه تنها برای ملت ایران که برای تمامی آزادیخواهان جهان رهبری آزاد و عامل رهایی مستضعفین محسوب می شود، ایشان حق بزرگی بر گردن ایران و آزادگان جهان دارد و باید مراسم سالگرد ایشان با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

وی افزود: همه وظیفه دارند تا ویژه برنامه های ارتحال ایشان را با شکوه هرچه تمامتر برگزار کنند و شرایط را برای حضور با شکوه مردم در آیینی که در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود، فراهم کرده و وسایل نقلیه مورد نیاز جهت عزیمت مردم را به آنجا فراهم کنند.

فرماندار ورامین همچنین با گرامیداشت یادو خاطره شهیدان ۱۵خرداد سال ۴۲ گفت: ۱۵خرداد سال ۴۲ روزی است که مردم دشت ورامین با وجود فشارهای رژیم شاه و خفقان موجود به حمایت از امام راحل قیام و در این راه جان خود را تقدیم اسلام کردند

وی تأکید کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره قیام ۱۵خرداد باعث می شود راه شهیدان این روز هیچ گاه فراموش نشده و توطئه های دشمنان درجدا کردن جوانان از ارزش های انقلاب اسلامی خنثی شود.

irna

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.