خانه » اخبار و رویدادها » ورامین دارای جذابیت های بکر برای مسافران نوروزی است

ورامین دارای جذابیت های بکر برای مسافران نوروزی است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، مدیرکل امورروستایی استانداری تهران گفت: ۲۶ روستای استان تهران جاذبه گردشگری دارد و مسافران نوروزی می توانند از این روستاهای جذاب و دیدنی دیدن کنند.

ˈحمید اردوخانیˈ روز شنبه گفت: به تصمیم کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران تعداد روستاهای هدف گردشگری استان از ۱۶ به ۲۶ روستا افزایش یافت.

وی با بیان اینکه تنوع آب و هوایی در تمام روستاهای استان وجود دارد افزود: در روستاهای شمالی استان (شمیرانات) مکانی مناسب برای ورزشهای زمستانی و در روستاهای جنوبی استان (ورامین) مکانی مناسب برای کویر نوردی می باشد و این جذابیت های بکر می تواند برای مسافران نوروزی قابل توجه باشد. روستاهای هدف گردشگری در استان تهران، به ۲۶ روستا افزایش یافت.

اردوخانی اضافه کرد: این جذابیت ها سبب شده مسافران و شهروندان تهرانی تمایل زیادی برای زندگی و مسافرت در روستاها داشته باشند و افزایش جمعیت روستاها قطعا افزایش امکانات را در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: صنعت گردشگری در روستاها باید به کمک روستاییان اقتصادی شود تا درآمد اقتصادی روستاها افزایش یابد.

مدیرکل روستایی استان تهران ادامه داد: در سالجاری مهاجرت در روستاهای استان یا انجام نشده یا با درصد بسیار پایینی انجام شده است و روستاهای استان از جمعیت مناسبی برخوردار هستند.

وی بیان کرد: کارگروه ستادهای نوروزی در روستاهای استان تشکیل شده و تمام روستاهای استان در آمادگی کامل قرار دارند تا از مسافران نوروزی پذیرایی کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.