خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه موقت ورامین: شکوه راهپیمایی۲۲بهمن دشمن را مبهوت کرد

امام جمعه موقت ورامین: شکوه راهپیمایی۲۲بهمن دشمن را مبهوت کرد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مبهوت کرد و دوست و دشمن به باشکوه بودن این راهپیمایی اقرار کردند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین افزود: دشمن تلاش کرد با تبلیغات مسموم و ایجاد شرایط نامناسب اقتصادی حضور مردم را کمرنگ کند

اما مردم ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد به هیچ وجه دست از حمایت از این نظام و انقلاب نخواهد کشید.

وی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مثال زدنی است و دوست و دشمن اقرار دارد که شکوه این راهپیمایی با سال های گذشته قابل مقایسه نیست.

محمودی در بخش دیگر از خطبه های نماز جمعه ورامین با بیان عوامل رخ دادن فتنه در جامعه اسلامی گفت: از نگاه حضرت علی(ع) یکی از مهمترین عوامل فتنه، روابط ناسالم اقتصادی مانند ربا خواری است زیرا این مسائل باعث آلوده شدن جامعه می شود و این جامعه مستعد ایجاد فتنه است.

وی افزود: اگر چنین وضعی در جامعه اسلامی حاکم شود و مردم به جای تجارت درست به دنبال رباخواری بروند، زمینه فتنه فراهم می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: نادانی و بی تفاوتی مردم در برابر مسائل کلان جامعه عامل دیگر فتنه است، اگر مردم از حقایق مهم غفلت ورزند، بدیهی است بدخواهان از این فرصت استفاده می کنند.

محمودی پیروی از متکبران را عامل دیگر فتنه خواند و افزود: انسان هایی که در جامعه به حسب ظاهر وجهه ای دارند اما آلوده و متکبر هستند، زمینه فتنه را در جامعه اسلامی فراهم خواهند کرد.

امام جمعه موقت ورامین با تبریک فرارسیدن سالروز ولات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: امام هادی(ع) فرمودند ‘اگر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را زیارت کنید، گویا قبر حسین بن علی(ع) را زیارت کردید’ و این نشان از جایگاه والای ایشان دارد.

وی همچنین با انتقاد از وقوع برخی از جرایم اخلاقی هنگام رانندگی گفت: برخی جرایم رانندگی جرایم اخلاقی است، برخی از افراد با آلودگی صوتی موجب بروز حوادث رانندگی می شوند و برخی از افراد نیز با بدحجابی رانندگی می کنند که از راهنمایی و رانندگی می خواهیم برای ارتقای اخلاق از تردد این افراد جلوگیری کند.

محمودی با اشاره به سالروز شهادت شهید محلاتی و روز روحانیت گفت: روحانیت و مرجعیت بر قلوب مردم حکومت کرده و در زمان غیبت امام زمان(عج) ملجا شیعیان بوده اند و در تاریخ معاصر نیز روحانیت زمینه هدایت حرکت انقلابی مردم ایران را بر عهده دارند.

وی افزود: امروز نیز مشاهده می کنید روحانیت شیعه چگونه در تمام دنیا قلوب را به خود معطوف کرده و روحانیت اصیل همچنان محبوب مردم بوده و هست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.