خانه » اخبار و رویدادها » کمیته عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد ورامین راه‌اندازی شد

کمیته عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد ورامین راه‌اندازی شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا گفت: برای نخستین بار در این واحد دانشگاهی، کمیته عفاف و حجاب راه‌اندازی شده که تمام معاونان در آن حضور دارند و حجاب دانشجویان را رصد می‌کنند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، حسینعلی شیبانی ساعاتی پیش از اولین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران که در طبقه زیرین مصلای صاحب‌الزمان (عج) ورامین برپا شده است، ضمن بازدید از غرفه رسانه‌های فعال منطقه جنوب شرق تهران با حضور در جمع خبرنگاران به سئوالات آن‌ها پاسخ داد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین (پیشوا) در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت حجاب در دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه آزاد گفت: در این دانشگاه اجازه نمی‌دهیم فرهنگ اسلامی جامعه را زیر سئوال ببرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در ابتدای همایش رؤسای دانشگاه آزاد سراسر کشور تأکید کرد اولین پرچمی که ما بالا می‌گیریم پرچم فرهنگ اسلامی است.

شیبانی اقدامات انجام شده در ارتباط با وضعیت عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین (پیشوا) عنوان کرد: از ابتدای درب ورودی دانشگاه شروع کردیم به کنترل کارت دانشجویی، قبلاً کنترلی نبود و بعضاً افرادی غیر دانشجو وارد دانشگاه می‌شدند و شأن دانشگاه را زیر سئوال می‌بردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین (پیشوا) خاطرنشان کرد: بنده هر روز این ساعت صبح‌ها و بعد از ظهرها در محوطه دانشگاه حضور پیدا می‌کنم و تمام اوضاع و شرایط به‌ویژه وضعیت فرهنگی را کنترل می‌کنم، نماینده بنده هم دائماً درحال کنترل اوضاع دانشگاه است.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار در این واحد دانشگاهی، کمیته عفاف و حجاب راه‌اندازی شده که تمام معاونان در آن حضور دارند و معاون آموزشی وضعیت اساتید را بر عهده دارد، معاون اداری وضعیت کارکنان را پیگیری و معاون امور فرهنگی و معاون دانشجویی نیز حجاب دانشجویان را رصد می‌کنند.

 شیبانی با انتقاد از مرتبط نبودن بدحجابی با قشر دانشجو عنوان کرد: ما ترویج عفاف و حجاب را از کارمندان خود شروع کرده‌ایم.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین (پیشوا) در پایان با تأکید بر این‌که اگر از ۱۰۰ دانشجو پنج تا ۱۰ نفر حجاب خوبی نداشته باشند نباید تمام قشر دانشجو را زیر سئوال برد،‌ تصریح کرد: ام در سطح شهر ممکن است تعهدادی بی‌حجاب باشند اما نمی‌توانیم بگوییم مردم فلان شهر بدحجاب هستند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.