خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » تکمیل پروژه بیمارستان تخصصی دانشگاه آزاد به سرعت در حال انجام است

تکمیل پروژه بیمارستان تخصصی دانشگاه آزاد به سرعت در حال انجام است

sheybani

رئیس بزرگترین دانشگاه جنوب شرق استان تهران گفت: پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی این با هدف ارتقای سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه راه اندازی می شود.

صبح شنبه حسینعلی شیبانی در حاشیه مراسم جشن تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین- پیشوا اظهار داشت: تکمیل پروژه بیمارستان تخصصی متعلق به این دانشگاه به سرعت در حال انجام است.

رئیس بزرگترین دانشگاه جنوب شرق استان تهران افزود: امروز شهرستان های جنوبشرق استان تهران نظیر ورامین، پیشوا و قرچک با مشکلات بهداشتی و درمانی متعددی روبرو هستند که بخش عمده ای از آن به کمبود مراکز درمانی مربوط است و دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا تلاش دارد در این زمینه قدم موثر و قابل توجهی بردارد.

وی ادامه داد: هم اکنون پروژه بیمارستان تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در جنوبشرق استان تهران در حال تکمیل است و پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی این واحد دانشگاهی با هدف ارتقای سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه و همچنین تأمین نیازهای آموزشی دانشگاه اجرا می شود.

 شیبانی اضافه کرد: تمام تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی آن است که این پروژه هر چه سریعتر به ثمر برسد به همین خاطر در آینده ای نزدیک شاهد تکمیل و راه اندازی فازهای مختلف این بیمارستان خواهیم بود.

این مسئول یادآور شد: این پروژه با توانایی فراتر از امکانات یک بیمارستان عمومی می تواند پاسخگوی بخش عمده ای از نیازهای پزشکی تخصصی مردم باشد و بار مراجعات به تهران را کاهش خواهد داد.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.