خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین: ۲۲ بهمن تجلی حضور حماسی مردم در حفظ انقلاب اسلامی است

فرماندار ورامین: ۲۲ بهمن تجلی حضور حماسی مردم در حفظ انقلاب اسلامی است

فرماندار شهرستان ورامین گفت: ۲۲ بهمن تجلی حضور حماسی مردم در حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیمی است که به واسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بدست آمده است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ،  ‘محسن منصوری ‘ روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم شهرستان ورامین گفت: حضور حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن ثابت کرد که گذر زمان در عشق و ارادت مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی وارد نساخته بلکه پیوندی ناگسستنی بین مردم و نظام به وجود آورده است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی که در سال های اخیر با خیال خام خود سعی کرده اند با اعمال فشارهای اقتصادی بذر ناامیدی را در دل مردم بکارند، امروز شاهد هستند که نه تنها در این کار موفق نشده اند بلکه مردم ایران در حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی مصمم تر شده اند.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی باید امروز با این واقعیت کنار بیاید که مردم بصیر ایران اسلامی با درک صحیح از کینه توزی دشمنان به صحنه آمده و اعلام می دارند که تا پای جان از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست می کنند.

منصوری افزود: صلابت حضور مردم ایران که در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقیه به صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن آمدند، لرزه بر تن تمام بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد خواهد کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی در تمام سال‏های استقرار جمهوری اسلامی در برابر دشمنان و معاندان نظام ایستادگی کرده اند و توانسته اند با پشتیبانی از این نظام الهی تمام توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

فرماندار ورامین افزود: استکبار جهانی باید بداند که ملت ایران هیچ گاه دست از انقلاب اسلامی و ارزش های آن بر نمی دارد و همواره آماده است تا با تقدیم جان از انقلاب اسلامی حراست کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.