خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » مردم جوادآباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را به وحشت انداختند

مردم جوادآباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را به وحشت انداختند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، مردم بخش جوادآباد ورامین که وسیع ترین بخش استان تهران است، با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ظالمان و مستکبران و دشمنان نظام را به وحشت انداختند.

 راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم ولایتمدار و بصیر بخش جوادآباد و مسئولان بخش و شهرستان و با حضور حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه جوادآباد و محسن منصوری فرماندار و دیگر مسئولان از میدان ایثار شهر جوادآباد آغاز شد.

در مسیر راهپیمایی شعارهای “الله اکبر” و “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر ضد ولایت فقیه” و …… بر زبانها جاری بود.

در انتهای مسیر و در مقابل مصلی نماز جمعه بیانه راهپیمایی در ۱۰ بند قرائت شد و در بخش پایانی راهپیمایی نیز حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه جوادآباد به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در ابتدا با تشکر ویژه از مردم بخش جوادآباد و حماسه ای که آفریدند قدردان حضور آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شدند.

وی افزود: کسانی که اهل ایمان هستند، خداوند سرپرستشان است و کسانی که کفر ورزیدند و منافقان و فتنه گران و کسانی که با این نظام مخالفند، طاغوت ولی آنها است.

باید تقوا داشته باشیم و در حفظ آن بکوشیم

امام جمعه جوادآباد تصریح کرد: باید تقوا داشته باشیم و در حفظ آن بکوشیم، اگر اعمال ما را به تمام جهانیان نشان بدهند، نباید خجالت بکشیم، یعنی دشمن شناس باشیم و در همه امور تقوا را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: ایمان به پیامبر(ص) برابر با عمل به دستورات دین و اطاعت عملی از ولی فقیه است، به گونه ای که اخلاق اسلامی در رفتار ما باشد، اگر “من کنت مولاه فهذا علی مولای” پیامبر(ص) را می پذیریم یعنی امامت و ولایت را پذیرفته ایم.

باید این ۳۴ سال پیروزی را جشن بگیریم

امام جمعه جوادآباد در ادامه گفت: باید این ۳۴ سال پیروزی را جشن بگیریم، چون پیشرفت کرده ایم و به پیشرفتهای هسته ای، پزشکی، ماهواره ای، نظامی، اقتصادی و سیاسی رسیدیم که همه اینها در سایه اسلام است.

وی عنوان داشت: انتظار فرج یعنی پشتیبان ولایت بودن، مطیع ولایت بودن، عهد نشکستن با ولایت، انتظار یعنی آلوده به گناه نبودن، نپذیرفتن ذلت، انتظار یعنی حفظ انقلاب، انتظار یعنی همیشه دشمن را خشمگین کردن که مردم جوادآباد امروز این کارها را انجام دادند.

حجت الاسلام حسینی افزود: انقلاب اسلامی ایران به جای رژیم ضد اسلام یک رژیم اسلامی آورد و به جای یک رژیم دیکتاتور و مستبدیک نظام مردمی آورد و به جای وابستگی استقلال آورد.

وی اظهار داشت: یک زمانی ایران جز مستضعفان بود، اما اکنون از مستضعفان و مظلومان جهان حمایت می کند و ظالمان را به وحشت انداخته است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.