خانه » اخبار و رویدادها » وارثان قیام ۱۵ خرداد میهمان لاله ها شدند

وارثان قیام ۱۵ خرداد میهمان لاله ها شدند

همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، وارثان قیام ۱۵ خرداد شهرستان ورامین، میهمان لاله ها شدند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با عنوان “انقلاب اسلامی،ایثار و شهادت”  و با حضور حضرت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ، سرهنگ جمال نیکجو جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران، سید محمد رضا حسینی دادستان شهرستان ورامین، سرهنگ پاسدار مرتضی مؤمنی فر فرمانده سپاه ناحیه ورامین، محمد حسن فرجی رئیس شورای اسلامی شهر ورامین، مجتبی عرب عامری مدیر آموزش و پرورش ورامین و جمعی از مسئولان و مردم شهر شهیدان ۱۵ خرداد با اهدای بیش از ۷۰۰ شاخه گل به میهمانی لاله ها رفتند.

در این مراسم، به طور نمادین در شهر ورامین گلزار شهدای گمنام، شهدای سید فتح الله و شهدای حسین رضا گلباران گردید و همزمان با حضور اقشار مردم تمامی مزار شهدای شهرستان با گلاب شستشو داده شد و غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران در این مراسم طی سخنانی گفت: امروز این مراسم در سرتاسر کشور برگزار می شود و تمام مردم ایران در کنار مزار شهدا با آرمان های امام شهدا تجدید پیمان می کنند و ما هم امروز اینجا جمع شدیم تا اعلام کنیم همواره راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

تا زنده ایم رهبرمان تنها نخواهد ماند

وی تصریح کرد: امروز پرچم این انقلاب در دستان خلف صالح امام(ره) مقام معظم رهبری به اهتزاز در آمده است و ما اینجا اعلام می کنیم تا زنده ایم رهبرمان تنها نخواهد ماند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ شهید و شهادت ادامه داد: هرکس از این فرهنگ فاصله بگیرد خود ضرر کرده است،ما به هیچوجه از راه شهدا فاصله نخواهیم گرفت.

حجت الاسلام محمودی با تشریح سیاست استکبار ستیزی نظام اسلامی گفت: به پیروی از خون شهدا تا زمانی که امریکا از خوی دد منشی خود دست بر ندارد با آن کشور سازش نخواهیم کرد،امروز ملت ایران به برکت خون های پاک شهدا راه خود را یافته است و بیش از هر زمانی نیاز به فرهنگ شهید و شهادت در جامعه محسوس است.

وی ضمن انتقاد از عدم حضور برخی از مسئولان در این مراسم افزود: بدا به حال کسانی که به برکت خون شهدا به مقام و جایگاهی رسیده اند اما شهدا را فراموش نموده اند، شهدا بر ما حق دارند و بر هر برنامه ای اولویت دارند، آنهایی که می توانستند بیایند و نیامدند خود را محروم کردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.