خانه » اخبار و رویدادها » تابلو تمثال خلبانان شهید دشت ورامین نصب شد

تابلو تمثال خلبانان شهید دشت ورامین نصب شد

تابلو تمثال خلبانان شهید دشت ورامین به مناسبت فرا رسیدن نوزدهم بهمن، سالروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در میدان نماز ورامین نصب شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نام نیروی هوایی در تاریخ ایران با انقلاب اسلامی سال ۵۷ پیوند ناگسستنی داشته و برای همیشه در این تاریخ به نیکی می درخشد.

خلبانان شهید دشت ورامین گواه صادق حماسه آفرینیهاست

محمد راشدی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، خلبانان شجاع و تیز پرواز نیروی هوایی در کنار دیگر نیروهای نظامی و رزمندگان با حماسه آفرینیهای خود، برگ زرین دیگری را آفریدند و خلبانان شهید دشت ورامین گواه صادقی بر این مدعا هستند.

وی بیان داشت: در راستای تجلیل از افتخارآفرینان دفاع مقدس و حماسه سازان تیزپرواز نیروی هوایی در ایام الله دهه فجر تابلو بیلبورد حاوی تصاویر و مشخصات مختصر خلبانان شهید دشت ورامین شامل امیران سرلشکر خلبانان شهید منصور ستاری، مصطفی اردستانی، علیرضا فتوحی شعار، مصطفی ایل بیگی، نصرالله اصیل ادب و یزدان سخایی در میدان نماز و مقابل ساختمان مرکزی شهرداری ورامین نصب شد.

کتاب “مردان آسمان” منتشر شده است

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین اضافه کرد: در همین رابطه با حمایت مادی و معنوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین، کتاب “مردان آسمان” شامل زندگینامه، خاطرات و تصاویر شانزده نفر از خلبانان فعال و شهید دشت ورامین به نویسندگی آقای محسن شیرمحمد از نویسندگان و محققان بومی ورامین منتشر و به پایگاه های هوایی سراسر کشور و کتابخانه های عمومی، مسئولان و شهروندان اهدا شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.