خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » مشکل تراشی در پروژه ترمینال شهرداری ورامین توسط فرماندار پیشوا

مشکل تراشی در پروژه ترمینال شهرداری ورامین توسط فرماندار پیشوا

در شمال کمربندی ورامین – پیشوا ساختمان عظیمی در دست احداث می باشد که قرار است به عنوان ترمینال ، کار حمل و نقل مسافر درون شهری و برون شهری ورامین را انجام دهد ولی این ترمینال به جای ورامین ، در اراضی شهرستان پیشوا احداث شده است.

مردمی که از کمربندی ورامین – پیشوا عبور می کنند سال هاست شاهد احداث ساختمان ترمینال ورامین می باشند ، ترمینالی که به گفته شهردار ورامین مراحل پایانی کار را طی می کند ولی به گفته مسوولین پیشوا ، این ساختمان به صورت غیر قانونی در اراضی شهرستان پیشوا احداث شده است.
هرچند که با استقلال شهرستان پیشوا از ورامین در سال ۸۹ ، مشکلاتی در تقسیمات کشوری این دو شهرستان به وجود آمد و قسمت هایی از ورامین به پیشوا و بخش هایی از پیشوا به ورامین منتقل شد ، ولی احداث یک ساختمان چند میلیارد تومانی بدون اخذ مجوز در اراضی شهرستان دیگر از جمله اقداماتی است که مسوولین باید پاسخگوی آن باشند .
فرماندار پیشوا در این رابطه گفت: احداث ساختمان ترمینال شهرداری ورامین در اراضی پیشوا بدون هماهنگی مسوولین این شهرستان صورت گرفته و تخلف محسوب می شود.
عباس ملکوتی خواه افزود: شهرداری ورامین این ساختمان را بدون اخذ مجوز از مسوولین پیشوا احداث کرده و تاکنون نیز هیچ گونه اقدامی برای پرداخت حق و حقوق مربوط به این شهرستان انجام نداده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون پرونده این تخلف به مراجع ذی صلاح ارائه شده تا تعیین تکلیف شود.
شهردار ورامین در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: زمانی که عملیات احداث ترمینال شهر ورامین آغاز شد، پیشوا بخشی از شهرستان ورامین محسوب می شد و امروز به لحاظ مستقل شدن شهرستان پیشوا و تقسیمات کشوری ، این ترمینال در اراضی پیشوا واقع شده است.
علی حیدریان افزود: ترمینال ورامین در محدوده شهر ورامین واقع شده است و از نظر قانونی هیچ گونه تخلفی در احداث آن صورت نگرفته است.
وی گفت: از زمان فعالیت شورای اسلامی دوره چهارم و مدیریت شهری جدید، ساختمان ترمینال در مرحله سفت کاری قرار داشت و هم اکنون عملیات نازک کاری آن در دست اجرا است و تلاش می شود این ساختمان تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
شهردار ورامین تصریح کرد: با وجود شکایت مطرح شده از سوی مسوولین شهرستان پیشوا، هیچ گونه توقفی در احداث ساختمان ترمینال ورامین صورت نگرفته و کماکان عملیات تکمیل آن در دست اجراست.
حیدریان گفت: مسوولین دو شهرستان باید با تعامل سازنده، مشکل پیش روی را برطرف نموده و مسیر را برای خدمت رسانی به مردم هموار سازند.
شهرستان پیشوا پیش از سال ۸۹ یکی از بخش های شهرستان ورامین محسوب می شد و در اواخر دولت دهم ، به عنوان شهرستانی مستقل از ورامین منتزع شد.

irna

یک نظر

  1. به این اقدامات دولتی ها عارت کرده ایم از اخلال در پروژه مترو و مسکن مهر و دانشگاه شهید بهشتی ورامین و …. گرفته تا ترمینال ورامین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.