خانه » اخبار و رویدادها » برگزاری جشن «باران کرامت» در ورامین

برگزاری جشن «باران کرامت» در ورامین

علی عباسی بعدازظهر امروز در نشست ستاد برگزاری جشن «باران کرامت» اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی در ماه ضیافت الهی و در آستانه ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت امام حسن‌مجتبی(ع) با هدف آشنایی با معارف قرآن و اهل بیت و ایجاد فضایی معنوی و پر از نشاط در جامعه جشن بزرگ «باران کرامت » را برگزار می‌کند.

وی گفت: در این جشن برنامه‌های متنوع نظیر اقامه  نماز جماعت، کرسی تلاوت با حضور قاریان بین المللی، مداحی ذاکرین اهل‌بیت(ع)، مسابقه، جایزه، گروه تواشیح به همراه نورافشانی با حضور هنرمندان صدا و سیما و به همراه ضیافت افطار اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین تصریح کرد: در یکی از بخش‌های ویژه این برنامه از آهنگ ۱۵ خرداد به خوانندگی حامد محضرنیا از خوانندگان متعهد کشور که به سفارش شهرداری و شورای اسلامی شهر و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی تدارک دیده شده با حضور مسئولان و مدیران شهری رونمایی می‌شود.

وی بیان داشت: جشن بزرگ باران کرامت در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ تیرماه در پارک ۱۵ خرداد شهرداری ورامین همراه با ضیافت افطاری برگزار می‌گردد.

عباسی در پایان تصریح کرد: از عموم شهروندان روزه‌دار و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دیار ۱۵ خرداد برای شرکت در این جشن بزرگ معنوی دعوت به‌عمل می‌آید.

چندی پیش جشن بزرگ عطر ظهور و همایش بچه های انقلاب در روزهای ۱۲ و ۱۳ خردادماه در پارک بزرگ آزادگان و منطقه ده شریفا با استقبال ویژه ۵ هزار نفری شهروندان ورامین اجرا شد.

fars

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.