خانه » اخبار و رویدادها » برنامه شب های مهتابی در پارک های ورامین با حضور “عمو روحانی مهربون” برگزار می شود

برنامه شب های مهتابی در پارک های ورامین با حضور “عمو روحانی مهربون” برگزار می شود

abbasi-ali

علی عباسی بعدازظهر امروز در حاشیه نشست برنامه‌ریزی اجرای سامانه نشاط و زندگی «شب‌های مهتابی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه نشاط و زندگی «شبهای مهتابی» با شعار «ورامین شهر محبت» برای نخستین بار در سطح جنوب‌شرق استان تهران در پارک‌ها و بوستان‌های شهر ورامین برگزار می‌شود.

وی گفت: در این سامانه نشاط و زندگی برنامه‌های متنوعی همچون کرسی تلاوت قرآن کریم و استفاده از قاریان ممتاز شهرستان و کشور، اقامه نماز جماعت، پخش فیلم و کلیپ، گروه تواشیح، مداحی ذاکران اهل بیت(ع)، مسابقه، جایزه، شعرخوانی، جنگ شادی، ایستگاه‌های نقاشی، کتاب، روایت‌گری، مشاوره‌های خانوادگی، مباحث اخلاقی تربیتی و … پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین تصریح کرد: شبهای مهتابی با اجرای میثم تفرشی گوینده رادیو جوان و حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی منش (عمو روحانی مهربون) شبکه دو و دیگر هنرمندان صدا و سیما در روزهای اول و دوم مرداد (پارک زیتون)، هشتم و نهم مرداد (پارک محله لُرآباد)، ۱۵ و ۱۶ مرداد (پارک خانواده)، ۲۲ و ۲۳ مرداد (پارک شقاقی وند)، ۲۹ و ۳۰ مرداد (پارک جوان)، پنجم و ششم شهریور (پارک آزادگان) و ۱۲ و ۱۳ شهریور (پارک پانزده خرداد) در راستای تحقق عدالت فرهنگی و اجتماعی در نقاط مختلف شهر ورامین اجرا می‌شود.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و عموم شهروندان، خبرنگاران و اصحاب رسانه و جراید برای حضور در این شب‌های مهتابی دعوت به‌عمل می‌آید. فارس

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.