خانه » اخبار و رویدادها » نمایشگاه «مدرسه انقلاب» افتتاح شد

نمایشگاه «مدرسه انقلاب» افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه «مدرسه انقلاب» افتتاح شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، همزمان با هفتمین روز از ایام‌ الله دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، اقتدار و امنیت پایدار» نامگذاری شده است، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و مدیر کمیته دانش‌آموزی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین، مسئولین دبیرستان انصار المهدی شاهد، نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در دبیرستان انصار المهدی افتتاح شد.

در این نمایشگاه که توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دبیرستان انصار المهدی راه‌اندازی شده بود به مفاهیم «اقتصاد مقاومتی»، «جنگ نرم»، «جنبش ۹۹ درصد» و … پرداخته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در مراسم افتتاح این نمایشگاه با تأکید بر اهمیت بصیرت در جامعه گفت: فرزندان شاهد باید بصیرت بیشتری داشته باشند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ورامین نیز طی سخنانی گفت: اسلام دینی ـ سیاسی است، دینی است که به تمام جنبه‌های فردی و اجتماعی پیروانش اهمیت می‌دهد و انقلاب اسلامی در راستای همین طرز تفکر به پیروزی رسید.

مجتبی عرب عامری اظهار داشت: اهمیت پیروزی انقلاب تا حدی است که امروز می بینیم از جهان دو قطبی و تک قطبی خبری نیست و ملت‌ها دیگر ظلم و جور را نمی‌پذیرند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.