خانه » اخبار و رویدادها » برهانی: کارگران در خط مقدم انقلاب اسلامی هستند

برهانی: کارگران در خط مقدم انقلاب اسلامی هستند

رئیس کانون شورای اسلامی با اشاره به نقش کارگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: کارگران در خط مقدم انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، همزمان با سومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری» نامگذاری شده است، جشن کمیته کارگری ستاد دهه فجر ورامین با حضور محمد حسینی، معاون روابط کار اداره‌کل تعاون استان تهران، محمد داداشی، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان ورامین و سید رضا طباطبایی، بخشدار مرکزی ورامین در کارخانه قند برگزار شد.

رئیس کانون شورای اسلامی کار طی سخنانی با تأکید بر حضور کارگران در خط مقدم نظام و انقلاب اسلامی گفت: کارگران همواره به نظام وفادار بوده و هستند و خواهند بود.

ناصر برهانی ادامه داد: وظیفه مسئولان این است که به سمتی حرکت کنند تا استقلال سازمان تأمین ‌‏اجتماعی با فرآیند تشکیلاتی بیش از پیش تقویت شود، مسئولان کشور دست از اختلافات بردارند و به فکر مشکلات جامعه کارگری و کارگران زحمت‌کش باشند.

رئیس کانون شورای اسلامی کار از مسئولان شهرستان ورامین نیز خواست تا بیش از پیش به اوضاع کارگران رسیدگی کنند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران سخنران بعدی مراسم بود که با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب با این نامگذاری میزان اهمیت به نیروی کار ایرانی را نشان دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین، سیدمحسن محمودی با اشاره به مشکلات و تحریم‌های موجود افزود: همان‌طور که در دفاع مقدس ملت ما سختی‌های فراوان کشید تا امروز به عزت و عظمت نظامی برسد، باید امروز هم از تحریم‌ها و جنگ اقتصادی بهره‌برداری کنیم و به خودکفایی در زمینه تولید برسیم و این مهم توسط کارفرمایان، مسئولان و کارگران صورت خواهد پذیرفت.

در ابتدای مراسم، نمایش‌های باستانی توسط استاد اصفهانی اجرا شد و سپس تیم ملی زورخانه‌ای کشور به اجرای حرکات نمایشی پرداخت.

در پایان مراسم نیز از برگزیدگان فوتسال کارگری که به ترتیب کارخانه کوثر، وارنا و بنای سبک موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شده بودند با اهداء لوح تقدیر و جام تقدیر شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.