خانه » اخبار و رویدادها » مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ورامین برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ورامین برگزار شد

1672417

مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ورامین برگزار و طی آن مصطفی حیدری به عنوان بخشدار جدید مرکزی ورامین انتخاب و از زحمات و تلاش های محمد ارجستانی تقدیر و تشکر شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ورامین برگزار و طی آن مصطفی حیدری به عنوان بخشدار جدید مرکزی ورامین انتخاب و از زحمات و تلاش های محمد ارجستانی تقدیر و تشکر شد.

محمد ارجستانی بیش از یکسال سکاندار بخش مرکزی شهرستان ورامین بود و در این مدت توانست در این سنگر خدمات مثبتی را در روستاها و مناطق محروم شهرستان ارائه کند به همین خاطر روستاییان شهر ورامین از وی خاطرات خوشی را دارند.

مصطفی حیدری تا قبل از پذیرش بخشداری مرکزی ورامین، مسئول اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، بازرسی و واحد شهری روستایی فرمانداری ورامین بود.

ارجستانی در پایان دوران کاری خود در بخشداری مرکزی ورامین اظهار داشت: خدمت در بخشداری مرکزی و تلاش برای حل مشکلات روستاییان از جمله توفیقاتی بود که در طول یکسال اخیر نصیب بنده گردید و به همین خاطر از تمام توان خود برای حل مشکلات این منطقه استفاده کردم.

یک نظر

  1. همین چند روز گذشته بود که از آقای ارجستانی به عنوان بخشدار نمونه استان تهران تقدیر و تشکر شد حالا چی شد که که ی دفعه عوض شد. فشار سیاسی که نبوده؟؟؟؟؟؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.