خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه موقت ورامین: مشکلات اقتصادی نتیجه برخی ضعفها در مدیریتهاست

امام جمعه موقت ورامین: مشکلات اقتصادی نتیجه برخی ضعفها در مدیریتهاست

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: مشکلات اقتصادی نتیجه برخی ضعفها در تصمیم گیریها و مدیریتهاست، اما باید پذیرفت دشمن تمام توان خود را برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی همزمان با دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در خطبه های نماز جمعه  این هفته ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت دریافت دین از منشاء اصلی آن افزود: اسلام ناب و معارف زلال آن را از سر منشاء آن که قرآن کریم است و مفسرین آن که اهل بیت(ره) هستند، فرا بگیریم و مراقب لغزشها باشید و حلال و حرام دین را رعایت کنید.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران  سپس با بیان مفهوم “ایام الله” بیان داشت: تمام روزهای سال، روزهای خدا و تمام مخلوقات، مخلوقات خدا هستند، ولی خداوند به حضرت موسی(ع) امر می کند “فذکر بایام الله” پس معلوم می شود ایام الله از روزهای دیگر متفاوت هستند.

وی ادامه داد: در ایام الله نعمتی از نعمات خداوند آشکار می شود و یا حق بر باطل چیره می شود، روز غرق شدن قوم نوح، نابودی قوم عاد و ثمود و هلاکت فرعون از ایام الله هستند.

ایام پیروزی انقلاب اسلامی به حق از ایام الله است

امام جمعه موقت ورامین در ادامه  به بیان ویژگیهای شخصیتی امام(ره) پرداخته و تصریح کرد: هنوز امام خود را به خوبی نشناختیم، مقام معظم رهبری تعابیر متعددی در مورد شخصیت امام(ره) دارند، می فرمایند “امام ما شخصیتی اساطیرگونه است”، امام(ره) شخصیتی دست نیافتنی و جایگاه ایشان دور از تصور است و در جای دیگر رهبری می فرمایند “نه اینجانب و نه شخص دیگری در جمهوری اسلامی قادر نیستند به آن قله دست بیابند”.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: امام(ره) درست همان راه را پیمودند که رسول الله(ص) رفتند، امام(ره) به اسلام عزت بخشیدند، پرچم اسلام را به احتزار در آوردند، ایام پیروزی انقلاب اسلامی به حق از ایام الله است.

وی یادآور شد: امام(ره) با حمایت مراجع عظام و پیروی مردم حکومت شاه را شکست دادند، آن روز هیچ کس فکر نمی کرد، انقلاب اسلامی خواب راحت را از مستکبران خواهد گرفت، اما امام(ره) با قدرت فرمودند انقلاب را به جهان صادر می کنیم و امروز پس از ۳۴ سال صدور انقلاب به خوبی قابل مشاهده است.

انقلاب اسلامی ایران ابهت آمریکا و اسرائیل را شکست

حجت‌الاسلام محمودی افزود: امروز آغاز راه است، ملتها بیدار شده اند و انقلاب اسلامی ابهت آمریکا و اسرائیل را شکست، بدیهی است انقلاب اسلامی دشمن دارد و خواهد داشت، ببینید از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز استکبار جهانی و عوامل داخلی آن ملت ایران را راحت نگذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: هشت سال جنگ بر کشور تحمیل کردند و سپس هجمه ها و فتنه های داخلی و خارجی ایجاد کردند، اما ملت دست از انقلاب خود برنداشتند و در دوران ۳۴ ساله نشان دادند، تمام سختیها را به جان خریده و لحظه ای از امام(ره) و آرمانهای امام(ره) و شهدا جدا نخواهند شد.

وی ادامه داد: امروز هم جنگ ایران تمام عیار و تهاجم کشور تهاجم اقتصادی است و مردم ایران را رنج می دهد، البته بارها عرض شده است، مشکلات اقتصادی نتیجه برخی ضعفها در تصمیم گیریها و مدیریتهاست، اما باید پذیرفت دشمن تمام توان خود را برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی به کار گرفته است، امروز نمی توانیم به راحتی صادرات و واردات داشته باشیم، عملیات بانکی کشور ایران با خارج از کشور به سادگی ممکن نیست.

امام جمعه موقت ورامین  تصریح  کرد: دشمن بداند ملت ایران سختی و گرسنگی را تحمل می کند، اما هرگز با آمریکا و اسرائیل سازش نخواهد کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.