خانه » اخبار و رویدادها » اعزام ۳۲۰ دانش آموز ورامینی به اردوی راهیان نور

اعزام ۳۲۰ دانش آموز ورامینی به اردوی راهیان نور

همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب ۳۲۰ دانش آموز ورامینی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، لحظاتی پیش و همزمان با پنج شنبه ۱۲ بهمن و نخستین روز از دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم (ص) و استقرار حکومت اسلامی» ۳۲۰ دانش آموز ورامینی در قالب ۱۰ اتوبوس از گلزار شهدای گمنام ورامین عازم اردوی راهیان نور شدند.

این دانش آموزان مورد بدرقه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر شهرستان ورامین، مرتضی مومنی‌فر رئیس کمیته بسیج ستاد دهه فجر شهرستان ورامین، مجتبی عرب عامری رئیس کمیته دانش آموزی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان قرار گرفتند.

عرب عامری همزمان با بدرقه این کاروان با تحلیل اوضاع کشور با قبل از انقلاب گفت:امروز کشور ما جایگاه اول تولید علم در منطقه و رتبه ۱۷ در جهان را دارد.

وی تصریح کرد: این جایگاه علمی در حالی است که کشور ما در اوج عزت و استقلال به آن دسترسی پیدا کرده است.

گفتنی است ابتدا کاروان‌های دانش‌آموزی برای بازدید به هویزه و سپس به دهلاویه اعزام می شوند و در شب نخست نیز برنامه نمایش بصیرتی مردان آسمانی برای این دانش‌آموزان به نمایش در‌ خواهد آمد.

دانش آموزان می‌توانند در طول سفر به مناطق عملیاتی با کسب شناخت از شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه معنوی خود را تقویت کنند تا بتوانند با روحیه سرشار از ایمان و تعهد به فعالیت‌های خود بپردازند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.