خانه » اخبار و رویدادها » شهردار ورامین: شهرداری ، دهه فجر با تمام توان در میدان است

شهردار ورامین: شهرداری ، دهه فجر با تمام توان در میدان است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، صبح امروز نشست هماهنگی کمیته تزئینات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین با حضور مسئولان شهرستانی و مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

شهردار ورامین در این نشست اظهار داشت: از شهرداری انتظار زیاد و به حقی در مناسبت‌های گوناگون می‌رود و به همین علت باید تمام واحدهای شهرداری خود را موظف بدانند در ایام مناسبت‌های ملی و دینی به خصوص دهه مبارک فجر از هیچ کوششی دریغ نورزند.

رضا کارخانه افزود: از حوزه معاونت خدمات شهری و نیز تمام قسمت‌های شهرداری این انتظار است که دهه فجر با تمام توان در میدان باشند، حق هم همین است.

مسئول کمیته تزئینات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین جایگاه ورامین به‌عنوان شهر شهیدان ۱۵ خرداد را مورد اشاره قرار داد و گفت: ورامین شهر ۱۵ خرداد است و در واقع مردم این شهر جرقه ۲۲ بهمن و دهه مبارک فجر را زده‌اند، به همین دلیل همه باید تلاش کنند این شادمانی را تمامی اقشار مردم حس کنند، همه باید دست در دست هم دهیم تا مراسمی بهتر و مناسب تر برگزار شود.

وی با اشاره به حساسیت خاص دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته ادامه داد: چشم تمام کشورهای حق طلب جهان به ایران اسلامی است، چشم دشمنان هم به دهه فجر امسال است و باید دهه فجر به طریقی گرامی داشته شود که دشمنان را مایوس و دوستان را امیدوار سازد و نقش ورامین در این بین غیر قابل انکار است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.