خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » عرض پل کارخانه قند افزایش پیدا خواهد کرد/ ایجاد لاین های زیر گذر برای روغنکشی و امرآباد

عرض پل کارخانه قند افزایش پیدا خواهد کرد/ ایجاد لاین های زیر گذر برای روغنکشی و امرآباد

پل کارخانه قند ورامین یکی از مشکلات و معضلات این شهر محسوب می شود به طوری که این پل، ورامین را به دو تکه تقسیم کرده و مشکلات فراوانی برای تردد اهالی ایجاد کرده است.

منطقه کارخانه قند به عنوان یکی از قدیمی ترین مناطق شهر ورامین محسوب می شود که به واسطه وجود کارخانه تولید قند در این منطقه به عنوان هویت اقتصادی ورامین نیز به حساب می آید.

پل کارخانه قند ورامین یکی از مشکلات و معضلات این منطقه و کل شهر محسوب می شود به طوری که این پل، ورامین را به دو تکه تقسیم کرده که تفاوت عمده و قابل توجهی میان دو طرف پل وجود دارد.

همواره حل مشکلات پل کارخانه قند به عنوان مطالبه جدی مردم و اهالی این منطقه محسوب شده و علیرغم قول های متعددی که در این زمینه داده شده اما هیچگاه معضلات آن حل نشده است.

پلی که مردم برای رسیدن به تهران از روی آن می گذرند

محمدی یکی از اهالی منطقه کارخانه قند  اظهار داشت: متأسفانه منطقه کارخانه قند ورامین با محرومیت های فراوانی روبرو است که ضرورت توجه هر چه بیشتر مسئولان را می طلبد.

این شهروند ورامینی افزود: یکی از مهمترین انتظارات مردم حل مشکل فنی و ساختاری پل کارخانه قند است، امروز مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک برای رسیدن به تهران از روی این پل عبور می کنند اما عرض این پل کم است.

وی ادامه داد: همچنین پل کارخانه قند راه دسترسی به برخی مناطق نظیر امرآباد و روغنکشی را ندارد و مردم باید به داخل کارخانه قند آمده و مسیری برای رسیدن به مناطق مورد نظر پیدا کنند.

پل کارخانه قند از لحاظ ساختاری مشکل دارد

تاجیک یکی دیگر از شهروندان ورامینی اظهار داشت: مشکلات و ایرادات فنی و ساختاری پل کارخانه قند که در مسیر تردد مردم به سمت تهران قرار دارد، ناراحت کننده است.

این شهروند ورامین افزود: مردم از شهردار ورامین که فرزند همین منطقه است، انتظار دارند هر چه زودتر برای حل این معضل اقدامی کند.

تغییر ساختار پل کارخانه قند در دستور کار شهرداری

شهردار ورامین در تاریخ ۲۳ تیرماه امسال در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت پل کارخانه قند و مشکلاتی که این پل برای مردم این منطقه ایجاد کرده است گفت: پل کارخانه قند، باعث بروز مشکلات متعددی در خدمت رسانی به مردم شده به همین خاطر تغییر ساختار پل کارخانه قند به منظور خروج این منطقه از رکود در دستور کار قرار گرفته است.

کارخانه قند ورامین

حیدریان یادآور شد: برای تغییر ساختار پل کارخانه قند با انجام کارهای مهندسی، دیواره‌های پل کارخانه قند تغییر‌یافته و شاهراه‌های اصلی برای ارتباط با مناطق دیگر در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول گفت: منطقه کارخانه قند به عنوان یکی از قدیمی ترین مناطق شهر ورامین شایسته خدمات ویژه ای است و شهرداری ورامین تلاش دارد تا با انجام اقداماتی نظیر تغییر ساختار پل کارخانه قند خدمت رسانی به مردم این منطقه را توسعه دهد.

مشکلات پل کارخانه قند ورامین سبب حضور علیرضا محفوظی معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان های وزارت راه و شهرسازی در این شهرستان شد و وی در جلسه ای با مسئولان شهری و اجرایی شهرستان آخرین وضعیت این پل را مورد بررسی قرار داد.

در این نشست مقرر شد تا مشکلات پل کارخانه قند حل و فصل شود که این موضوع می تواند خبر امیدوار کننده ای برای همه مردم شهرستان ورامین باشد.

مشکلات پل کارخانه قند حل خواهد شد

علی حیدریان در گفتگو با اظهار داشت: معاون وزیر راه و شهرسازی با سفر به شهرستان ورامین از نزدیک پل کارخانه قند را مشاهده و با مشکلات آن آشنا شد.

علی حیدریان

شهردار ورامین افزود: در نشستی که مسئولان شهری ورامین با معاون وزیر راه و شهرسازی داشتند، خواسته ها و مطالبات مردم درباره این پل به مسئولان وزارت راه و راه آهن بازگو شد.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان ورامین می خواهند که اولا عرض پل کارخانه قند گسترش پیدا کرده و همچنین رمپ و لاین های زیر گذری برای روغنکشی و امرآباد اضافه شود.

حیدریان اضافه کرد: در این جلسه مسئولان راه آهن و وزارت راه قبول کردند که دو لاین زیر گذر برای منطقه امرآباد و روغنکشی در پل کارخانه قند احداث کنند.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.