خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » احداث میدان در کمربندی شهید بهشتی ورامین

احداث میدان در کمربندی شهید بهشتی ورامین

مطالبه چندین ساله مردم و برخی مسئولان شهرستان ورامین برای اصلاح وضعیت چهارراه قتلگاه در این شهرستان محقق و احداث میدان در این نقطه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

یکی از مطالبات جدی و مهم مردم شهرستان ورامین در حوزه مدیریت شهری این شهرستان طی چند سال گذشته، تعیین تکلیف چهارراه کمربندی شهید بهشتی شهر ورامین که به دلیل تعدد تصادفات و تلفات جانی به چهارراه قتلگاه معروف شده، بود.

چهارراه قتلگاه هر روز شاهد تصادفات متعددی بود که علاوه بر وارد کردن خسارت به وسایل نقلیه مردم، باعث مجروح شدن تعدادی از شهروندان می‌شد، به همین دلیل ساماندهی این چهارراه همواره از مدیریت شهری ورامین طلب می‌شد.

موضوعی که به نماز جمعه ورامین کشیده شد

بی‌توجهی مدیران شهری در سال‌های گذشته کار را به جایی رساند که موضوع چهارراه قتلگاه به خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ورامین کشیده و امام‌جمعه موقت این شهرستان با اشاره به تصادفات متعدد در این چهارراه، خواستار رسیدگی مسئولان شهری به این موضوع شد.

چهارراه قتلگاه ورامین کراپ شده

نقشه شهری از چهارراه قتلگاه

همچنین زمان تصدی علی حیدریان شهردار کنونی ورامین یکی از اولین خواسته‌های مردم و امام‌جمعه شهرستان از وی اصلاح ساختار هندسی چهارراه قتلگاه بود.

پیگیری‌های مداوم مهر برای به نتیجه رسیدن یک مطالبه

خبرگزاری در تاریخ ۲۲ تیرماه سال جاری در گزارشی با عنوان «چهارراه قتلگاه باجان مردم بازی می‌کند/میدانی که وجود خارجی ندارد»به ابعاد مختلف این موضوع پرداخت و نوشت تصادفات مکرر در چهارراه کمربندی شهید بهشتی شهر ورامین موجب شده این مکان از سوی اهالی منطقه، قتلگاه لقب گیرد، این در حالی است که مطالبه مردم برای احداث میدان در این محل تنها بر روی نقشه عملیاتی شد.

چهارراه قتلگاه ورامین کراپ شده

طی هفته گذشته نیزخبرنگار ما بار دیگر برای بررسی آخرین وضعیت چهارراه قتلگاه با علی حیدریان شهردار ورامین تماس گرفت که وی در پاسخ اظهار داشت که تا قبل از روز عرفه این پروژه را عملیاتی می‌کند.

چهارراه قتلگاه ورامین

عملیات احداث میدان در چهارراه قتلگاه

در روزهای اخیر مردم منطقه سکینه بانو و رانندگان ورامینی هنگام عبور از چهارراه قتلگاه با تلاش شهرداری برای احداث میدان در این منطقه مواجه شدند، به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته قسمت عمده‌ای از این پروژه با استفاده از ظرفیت کامل شهرداری انجام شده است.

بوربور یکی از شهروندان ورامینی اظهار داشت: بسیاری از مردم از وضعیت چهارراه قتلگاه رنج می‌بردند و اصلاح ساختار این چهارراه به یک آرزو برای مردم بدل شده بود.

احداث میدان در چهارراه قتلگاه در بهبود عبور و مرور تأثیر شگرفی می‌گذارد

وی افزود: روزانه به علت عدم وجود میدان و ساختار نادرست هندسی در چهارراه قتلگاه شاهد بروز تصادفات مکرر در این نقطه از شهر بودیم و علیرغم وعده‌های متعدد هیچ‌گاه این موضوع عملیاتی نشد.

چهارراه قتلگاه ورامین

بوربور ادامه داد: طی روزهای اخیر شهرداری ورامین اقدام به ساخت میدان در این نقطه کرد که جای تشکر و قدردانی دارد چرا که این امر یکی از خواسته‌های مهم مردم این منطقه بود.

 فرجی نیز اظهار داشت: با احداث میدان در این نقطه کمک شایانی به بهبود عبور و مرور رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین می‌شود.

این شهروند ورامین افزود: این نقطه محل عبور وسایل سنگین نظیر تریلر است به همین خاطر برای جلوگیری از بروز تصادفات، احداث میدان یک امر ضروری بود.

شهردار ورامین نیز اظهار داشت: احداث میدان در این نقطه بر اساس طرح تفصیلی شهر ورامین انجام شده است.

علی حیدریان افزود: به دلیل جلوگیری از کندی عبور و مرور در این نقطه، تمامی امکانات را برای به نتیجه رساندن این مطالبه مردمی بسیج کرده‌ایم و طی روزهای آتی و تا قبل از روز عرفه این مهم را به نتیجه می‌رسانیم.

حیدریان اضافه کرد: قسمت عمده‌ای از این پروژه هم‌اکنون انجام می‌شود و قسمت کمی از آن نیز که نیازمند بستن خیابان و چهارراه است، پس از هماهنگی‌های لازم در آینده انجام خواهد شد.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.