خانه » اخبار و رویدادها » نشست هماهنگی کمیته تزئینات ستاد دهه فجر شهرستان ورامین برگزار شد

نشست هماهنگی کمیته تزئینات ستاد دهه فجر شهرستان ورامین برگزار شد

نشست هماهنگی کمیته تزئینات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین با حضور مسئولان شهرستانی و مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، نشست هماهنگی کمیته تزئینات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین صبح سه شنبه همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) با حضور حجت الاسلام محمودی مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستانهای استان تهران، محمد حسن فرجی رئیس شورای اسلامی شهر ورامین، رضا کارخانه شهردار ورامین و مسئول کمیته تزئینات ستاد و تعدادی از معاونتها و مسئولان بخشهای شهرداری ورامین در دفتر شهردار ورامین تشکیل شد.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستانهای استان تهران در این نشست تأکید کرد: جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه با هیچ انقلابی در دنیا نیست و توفیقات ستاد دهه فجر و کمیته تزئینات این ستاد به دلیل همت تمام کسانی است که در این عرصه ورود پیدا کردند.

امروز نگاه دنیا به انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سید محسن محمودی با بیان حساسیتهای دهه فجر افزود: امروز نگاه دنیا به انقلاب اسلامی است، کارشناسان و تحلیل گران مسائل سیاسی منشأ بیداری اسلامی و حتی تحرکات اعتراضی بسیاری از کشورهای غیر اسلامی را انقلاب اسلامی ایران می دانند، امروز به برکت انقلاب اسلامی روی ملتها و کشورهای جهان به آمریکا و اسرائیل باز شده است، دیگر حرمتی برای این کشورهای ظالم و غاصب قائل نیستند و این ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و سرمایه ماست.

وی با بیان اینکه جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه با هیچ انقلابی در دنیا نیست، گفت: انقلاب کبیر فرانسه یا انقلاب الجزائر و… را ببینید، پس از چند سال دیگر از شور و هیجان در سالهای پیروزی انقلابشان خبری نیست، شاید مراسمی تشریفاتی و دولتی در پایتخت برگزار شود، اما در ایران اسلامی پس از ۳۴ سال ۱۰ روز مردم در اقصی نقاط این کشور شادی و سرور می کنند، این جشنها بی نظیر است.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستانهای استان تهران عنوان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن حتی به انسان روحیه می دهد، انسان زمانی که این خیل جمعیت عاشق را در خیابان می بیند که برای شادمانی در سالگرد پیروزی انقلابشان به میدان آمدند انرژی می گیرد، تجدید روحیه می کند، متوجه می شود مردم همچنان عاشق انقلاب خود هستند.

دهه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن باید زمینه ساز حضور مردم در انتخابات باشد

وی دو انتخابات پیش رو را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن باید زمینه ساز حضور باشکوه مردم در انتخابات باشد و مسئولان در کمیته تزئینات ستاد دهه فجر در خط مقدم قرار دارند، فضاسازی شهری بسیار مهم است، هر کجا برنامه باشد یک قسمت کار بر دوش زحمت کشان در شهرداری است و زبان قاصر است از تشکر از شما عزیزان، انشاءالله خداوند از شما تشکر خواهد کرد.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه مراسم امسال دهه فجر باشکوه تر از سال گذشته خواهد بود، اضافه کرد: این نقطه امید است که هرچه دشمن سعی می کند با تبلیغات گوناگون مردم را نسبت به نظام مایوس کند، اما می بینیم که نتیجه برعکس می شود و جاذبه انقلاب پر رنگ تر می شود و حضور مردم، هرکس با امکانات خاص خود بیشتر می شود.

فضاسازی شهری دهه فجر در ورامین از پنج بهمن آغاز شده است

مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین نیز در این نشست گفت: فضاسازی شهری دهه فجر در ورامین از پنجم بهمن آغاز شده است و تمامی بخشهای شهرداری هماهنگی لازم برای ایجاد فضای مناسب شهری را پیدا کرده اند و کارها به بهترین نحو در حال اجراست.

وی افزود: تزئینات شهری در ورامین حتی با تهران که ام القرای جهان اسلام است، قابل قیاس نیست، تمامی شهروندان ورامینی هر ساله به استقبال دهه مبارک فجر می روند، مسئولان شهر هم دغدغه های فراوانی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم دهه مبارک فجر دارند و این امر مایه مباهات است. از دو ماه پیش جلسات متعدد ستاد برگزار شده، کارها هماهنگ شده اند، امروز نیز نشست نهایی هماهنگی است که با تمام قوا و انرژی کافی وارد دهه مبارک فجر شویم. از ۱۱ بهمن این فضاسازی ها و تزئینات وارد مرحله جدیدی می شود و حجم کارها بالاتر می رود تا به ۲۲ بهمن برسیم و در ۲۲ بهمن اوج کار ستاد است و باید به بهترین نحو روز مبارک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی بداریم و جهانیان باید بدانند مردم ایران همچنان در ادامه راه شهدا و آرمانهای امام عظیم الشأن خود ثابت قدم و استوار هستند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.