خانه » اخبار و رویدادها » آغاز به کار جشنواره فرهنگی ‌ـ ورزشی فجر ۹۱ در ورامین

آغاز به کار جشنواره فرهنگی ‌ـ ورزشی فجر ۹۱ در ورامین

در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر، مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فجر ۹۱ در ورامین برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، لحظاتی پیش جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فجر ۹۱ با حضور ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان، مسئولان هیئت‌های ورزشی و جمعی از مسئولان شهرستان ورامین آغاز شد.

در مراسم آغازین این جشنواره که در محل مجموعه ورزشی شهید گلعباسی ورامین برگزار شد، هیئت‌های ورزشی شرکت کننده در جشنواره رژه رفتند و آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات به نمایش گذاشتند.

رئیس کمیته ورزش ستاد دهه فجر شهرستان ورامین در این مراسم اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۵۰ برنامه و مسابقه فرهنگی ـ ورزشی در شهرستان ورامین برگزار می‌شود.

محسن حسینی گفت: با توجه به برنامه پیش بینی شده از سوی مسئولان هیئت‌های ورزشی، نمایندگان اداره‌ها و نهادها، این ۵۰ برنامه در دو بخش برادران و خواهران در ایام‌الله دهه فجر اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این مسابقات در بخش برادران در ۲۶ رشته ورزشی و در بخش بانوان در ۲۴ برنامه ورزشی طراحی و اجرا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین بیان داشت: شهرستان ورامین از نظر تعداد رشته های ورزشی جشنواره فجر ۹۱ رتبه اول استان تهران را به خود اختصاص داده است.

رئیس کمیته ورزش ستاد دهه فجر شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: برگزاری این جشنواره می‌تواند زمینه را برای شناسایی ورزشکاران مستعد و شاخص شهرستان ورامین فراهم کند و باعث رشد و ارتقای ورزش قهرمانی در این شهرستان شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.