خانه » اخبار و رویدادها » رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین: ۱۰ درصد مردم ورامین ورزش می کنند

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین: ۱۰ درصد مردم ورامین ورزش می کنند

مجید بذرافشان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین که به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه ورامین سخن می گفت با اشاره به این نکته که ورزش در دین مبین اسلام مورد تأکید قرار گرفته است، اظهار داشت: ائمه معصومین همواره بر روی ورزش تأکید داشتند.

وی با اشاره به نقش ورزش در سلامتی جسم و روح انسان افزود: در جامعه ای که مردم آن به ورزش می پردازند قطعا نشاط و شادابی افزایش چشمگیری پیدا کرده و از بسیاری از بیماری ها جلوگیری به عمل می آید.

بذرافشان با اشاره به آمار ورزش کردن در ایران ادامه داد: باید مردم به موضوع ورزش توجه ویژه ای داشته باشند و امروز بر اساس آمارهای به دست آمده، در ایران بین هشت تا ۱۰ درصد مردم ورزش می کنند که این آمار در شهرستان ورامین نیز مشاهده می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین متذکر شد: امروز در برخی کشورهای اروپایی نظیر فنلاند و دانمارک بیش از ۹۰ درصد مردم به ورزش می پردازند به همین خاطر باید مردم بیش از گذشته به توسعه و گسترش ورزش برای سلامتی مبادرت ورزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روند آماده سازی تیم متین برای شرکت در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اشاره کرد و بیان داشت: طی روزهای اخیر تیم متین ورامین اردوی تدارکاتی خود را در ترکیه برپا کرد و توانست در جریان این اردو قهرمان ترکیه را شکست دهد.

بذرافشان به موفقیت ورزشکاران ورامینی در رشته های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ورزشکاران ورامینی در رشته های مختلف ورزشی و در میادین بین المللی، آسیایی و جهانی توانسته اند پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاورند که این موضوع مایه افتخار است. (مهر)

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.