خانه » اخبار و رویدادها » آغاز آموزش روانخوانی و روخوانی قرآن در ورامین

آغاز آموزش روانخوانی و روخوانی قرآن در ورامین

همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران دوره آموزش حفظ تخصصی قرآن ویژه خردسالان و بزرگسالان در مؤسسه نوید رحمت ورامین برگزار می‌شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، اعظم عباسی ساعتی پیش در جمع خبرنگاران درباره برگزاری این دوره آموزشی گفت: دوره آموزش حفظ تخصصی قرآن ویژه خردسالان و بزرگسالان در مؤسسه نوید رحمت ورامین برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این کلاس‌های آموزشی علاوه بر حفظ قرآن با روخوانی و روانخوانی آیات قرآن آشنا می‌شوند.

مدیر مؤسسه نوید رحمت ورامین اظهار داشت: دوره آموزش حفظ جزء سی‌ام قرآن ویژِه خردسالان، روزهای فرد از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در این مؤسسه برگزار می‌شود و کلاس‌های آموزش حفظ کل قرآن ویژه بزرگسالان در روزهای فرد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ دایر است که آغاز این کلاس‌ها از ۱۲ بهمن‌ماه و همزمان با سالروز ورود امام‌خمینی (ره) به میهن اسلامی است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن ویژه بانوان و آقایان و اجرای طرح‌های قرآنی و همچنین حضور در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های قرآنی و ارائه آثار دینی و قرآنی در دستور کار این مؤسسه قرار دارد.

مدیر مؤسسه نوید رحمت ورامین در پایان خاطرنشان کرد: آموزش حفظ قرآن نیز در این مؤسسه به صورت کاربردی همراه با آموزش ترجمه و مفاهیم آیات کلام وحی انجام می‌شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.