خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه ورامین: نماینده مجلس و شورا شدن ارزش خراب کردن آخرت را ندارد

امام جمعه ورامین: نماینده مجلس و شورا شدن ارزش خراب کردن آخرت را ندارد

امام جمعه ورامین ضمن تقبیح برخی تحرکات تفرقه‌افکنانه گفت: نماینده مجلس و شورا شدن ارزش خراب کردن آخرت را ندارد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین پس از دعوت خود و نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی، با اشاره به ایام ولادت نبی اکرم (ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) تمام طول عمر پربرکت خویش را صرف هدایت مردم به راه سعادت کردند.

امام جمعه ورامین ادامه داد: دو راه وجود دارد، یکی راه راست که منتهی به بهشت و سعادت دائمی می‌شود و دیگری راه باطل که به شقاوت و بدبختی خواهد انجامید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: رسول گرامی اسلام (ص) این دو راه را در مقابل مردم جهان ترسیم کردند و هشدار دادند که برای ظالمان آتش جهنم فراهم است و از تمام جهات بر انسان محیط خواهد بود.

*وحدت مسلمانان عامل پیشرفت اسلام است

امام جمعه ورامین در ادامه با اشاره به هفته وحدت تصریح کرد: وحدت بین تمام مسلمانان و طوایف مختلف و مذاهب گوناگون آنان از عوامل موفقیت و پیشرفت اسلام است، نخستین دعوت پیامبر (ص) هم دعوت بر وحدت در پرستش خداوند بوده است، فرمودند «قولوا لا اله الله تفلحوا»، خدای یکتا را بپرستید.

امام جمعه ورامین عنوان کرد: متأسفانه در دنیای امروز با وجود مشترکات فراوان فاصله میان شیعه و سنی زیاد شده است، البته در دوران معاصر و با عنایت به اقدامات اندیشمندانه حضرت امام (ره) و سایر دانشمندان اسلامی بحث وحدت شیعه و سنی بسیار مطرح شده است، علت سلطه استکبار همین تفرق میان مسلمانان است.

وی در ادامه افزود: اسلام دین کاملی است، ایراد از مسلمانی ما است.

* نماینده مجلس و شورا شدن ارزش خراب کردن آخرت را ندارد

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در ادامه به ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: چند ماه به انتخابات مانده است اما عده‌ای از همین حالا شروع به تفرقه افکنی و تهمت زدن به افراد دیگر،ایجاد تشنج در جامعه و برانگیختن اختلافات قومی و منطقه‌ای کرده‌اند.

امام جمعه ورامین عنوان کرد: به یک سری افراد در یک منطقه وعده و وعید می دهند تا بین آنها جایگاه پیدا کنند اما همین وعده‌ها اختلافات منطقه‌ای ایجاد می‌کند، این کارها برای خدا نیست، اگر فکر انسان الهی باشد این موارد ایجاد نمی‌شود.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی ادامه داد: امروز حکومت ما اسلامی است، قبول مسئولیت در حکومت اسلامی بسیار سنگین است، زمان طاغوت وضع فرق می‌کرد، هرکس زورش می‌رسید، اموال این مردم را می‌برد و می‌خورد، اما امروز این‌طور نیست، اسلام و قانون مو را از ماست می‌کشند، نماینده مجلس و شورا شدن ارزش خراب کردن آخرت را ندارد.

خطیب نماز جمعه ورامین اضافه کرد: برای این انقلاب و این وحدت ملی و منطقه‌ای خون شهیدان پاکی بر زمین ریخته شده است، جوان ۱۳ ساله خود را زیر تانک انداخته است تا این کشور بماند، از هر قشری شهید داده‌ایم، نماینده مجلس، امام جمعه، رئیس جمهور و … هم شهید داشته‌ایم، اگر کاری کنیم که به ضرر اسلام و هدف مقدس شهدا باشد نمی‌توانیم پاسخگو باشیم، دل رهبری را به درد نیاوریم.

آیت‌الله محمودی خاطرنشان کرد: همگی به حبل الهی چنگ زنید، پیامبر (ص) آمد که مسلمین گروه گروه نشوند، نمایندگی مجلس و رفتن در شورا چیزی برای مومن ندارد، البته برای برخی‌ها هم دارد، لکن مومنین خیر، ممکن است برخی که اهل صلاح نیستند، سبیلی هم چرب کنند، اما اگر کسی اهل صلاح باشد، می‌داند جز گرفتاری در این مسئولیت‌ها نیست، این جهات را رعایت کنید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خطاب به طرفداران کاندیداها نیز اظهار داشت: برخی هم گمان می‌کنند ممکن است اگر زید به مجلس برود، یا در شورا وارد شود، ممکن است برای آنها کاری بکند، آنها را سر کار ببرد، این غلط است، آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشید.

امام جمعه ورامین در پایان تصریح کرد: بنده به ‌عنوان برادر دینی شما  تذکر دادم، مسلمانان همه باید به یکدیگر تذکر دهند، یکدیگر را آگاه کنند، روز قیامت روز سختی است، همه باید آگاه باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.