خانه » اخبار و رویدادها » بازدید فرماندار و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان از دو واحد تولیدی در بخش جواد آباد

بازدید فرماندار و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان از دو واحد تولیدی در بخش جواد آباد

پیش از ظهر امروز فرماندار ورامین و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان از دو واحد تولیدی در بخش جواد آباد بازدید به عمل آوردند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین ، مهندس منصوری فرماندار ورامین به همراه معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان از دو واحد تولیدی در بخش جواد آباد بازدید کردند.

ابتدای این بازدید اختصاص داشت به معدن گچ و آهک و سلستین ابردژ.

مهندس منصوری ضمن بازدید از این معدن با مدیر عامل آن گفت گو و جهت رفع مشکلات این معدن دستورات لازم را صادر نمود.

در این بازدید مقرر شد فرمانداری ورامین جهت افزایش سهمیه سوخت این معدن با شرکت پخش فراورده های نفتی استان تهران مکاتبه نماید.

و نیز مقرر گردید مدیر عامل معدن جهت اتصال معدن به خط لوله گاز با اداره گاز شهرستان مکاتبه و اداره گاز مساعدت لازم را در این خصوص مبذول نماید.

پس از این بازدید نوبت به شرکت تعاونی معدنی وحید ورامین رسید. فعالیت این شرکت در خصوص تولید سولفور سدیم بوده و تقاضای مدیر عامل این شرکت از فرماندار ورامین تامین سهمیه سوخت این واحد تولیدی بود که مقرر گردید فرمانداری ورامین جهت تامین این سهمیه مساعدت نماید.

 گفتنی است بازدید فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان از واحد های تولیدی با عنایت به نام گذاری سال جاری توسط مقام عظمای ولایت با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی  و در جهت رفع مشکلات این واحد ها هر هفته برگزار می گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.