خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » پروژه آنتن اتصالی جوادآباد به قم –گرمسار رونق منقطه را رقم می‌زند

پروژه آنتن اتصالی جوادآباد به قم –گرمسار رونق منقطه را رقم می‌زند

آنتن اتصالی جوادآباد به جاده قم – گرمسار به طول ۹ کیلومتر، مردم جوادآباد ورامین را امیدوار به رونق هر چه بیشتر منطقه خود می کند.

شهر جوادآباد به عنوان قطب کشاورزی و دامی شهرستان ورامین از پتانسیل و ظرفیت های فراوانی برای رشد و توسعه هر چه بیشتر برخوردار است.

امروز جوادآباد به عنوان یکی از بزرگترین بخش های کشور نیازمند توجه جدی تر مسئولان و مدیران ارشد کشور است تا زمینه رونق هر چه بیشتر این منطقه در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فراهم شود.

نقش جوادآباد در رونق اقتصادی شهرستان ورامین

جوادآباد به عنوان کانون اقتصادی شهرستان ورامین طی سال های اخیر در رشد و توسعه فعالیت های تولیدی منطقه نقش اصلی را ایفا کرده و ایجاد امکانات زیرساختی برای این منطقه قطعا سبب بروز استعدادهای بالقوه این دیار خواهد شد.

kolang

یکی از مطالبات جدی مردم و مسئولان جوادآباد ورامین طی سال های اخیر به ثمر رسیدن پروژه آنتن اتصالی جوادآباد به جاده قم – گرمسار برای اتصال این منطقه به محورهای مواصلاتی کشور بود.

پس از پیگیری مداوم مسئولان و مطالبه جدی مردم بالاخره ابتدای امسال کلنگ احداث آنتن اتصالی جوادآباد به جاده قم – گرمسار به طول ۹ کیلومتر بر زمین زده شد تا مردم جوادآباد امیدوار رونق هر چه بیشتر منطقه خود شوند.

مهدی کچویی شهردار جوادآباد در مراسم کلنگ زنی این پروژه اظهار داشت: برای خروج از بن بست و ارتباط بهتر جواد آباد به این راه های ارتباطی مهم نیازمند جاده های آنتنی و اتصالی به شهر جواد آباد هستیم که با توجه به اهمیت این محورهای مواصلاتی در رشد و توسعه جواد آباد، شورای شهر و شهرداری این شهر، اقدامات لازم را انجام داده است.

وی افزود: مسیر پروژه  ۹ کیلومتری است و زیرسازی را تا مرحله آسفالت شدن پیش می بریم که در همین راستا، هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان را تقبل خواهیم کرد، چراکه در توسعه شهر ما اثر خوبی دارد و پنج کیلومتر از این ۹ کیلومتر، در حریم شهر جواد آباد است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: پروژه  احداث جاده آنتن اتصالی جواد آباد به جاده قم – گرمسار، یک حرکت توسعه محور است و مناطقی همچون شهر جوادآباد برای توسعه و آبادانی باید با استفاده از بسترهای لازم مانند راه های ارتباطی، بخش جواد آباد را از بن بست خارج کنند.

محمد امامی امین افزود: عبور آزادراه حرم تا حرم از بخش جواد آباد موجب می شود که شهرهای موجود در این مسیر، در روند توسعه سرمایه گذاری و رونق کشاورزی، گردشگری و صنعتی خود، سرعت قابل توجهی داشته باشند.

حال مردم جواد آباد منتظر تحقق وعده های مسئولان و آماده سازی هر چه سریعتر این پروژه مهم در کم ترین زمین ممکن هستند، موضوعی که مورد تأکید مسئولان هم قرار دارد.

آنتن اتصالی جوادآباد به جاده قم – گرمسار یاعث خروج جوادآباد از بن بست می شود

حمزه موجبافها  کچویی صبح شنبه در خصوص آنتن اتصالی جاده حرم تا حرم در جمع خبرنگاران افزود: گسترش جاده ها و محورهای مواصلاتی موجب توسعه می شوند و آنتن اتصالی جوادآباد به جاده قم – گرمسار در رشد و توسعه جوادآباد نقش به سزایی خواهد داشت.

وی عنوان داشت: برای توسعه و آبادانی این بخش باید با استفاده از بسترهای مناسب، جوادآباد را از بن بست خارج کنیم که پروژه احداث جاده آنتن اتصالی جوادآباد به جاده قم- گرمسار، یک حرکت توسعه محور برای خروج از این بن بست است.

رئیس شورای اسلامی شهر جوادآباد ادامه داد: با توجه به اینکه معبر مذکور در حیطه وظایف شهرداری و شورای شهر نیست، اما به لحاظ برون رفت از بن بست و ایجاد رونق اقتصادی و ارتباط با استان های همجوار، شهرداری و شورای اسلامی شهر جوادآباد نسبت به آزادسازی ۹ کیلومتر مسیر و تا حدودی نسبت به زیرسازی آن اقدام کرده اند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.