خانه » اخبار و رویدادها » تشکیل کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان ورامین

تشکیل کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان ورامین

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای ورامین و قرچک اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، بزرگ ‌ترین انقلاب در قرن است که همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی ایران با بصیرت و وحدت صورت پذیرفت.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان ورامین صبح پنج شنبه با حضور حجت الاسلام رضا غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای ورامین و قرچک، ابوطالب رضایی نائب رئیس کانون مداحان، امینی و کچوئی مسئولان هیئات محوری و راندی عضو شورای هیئات تشکیل شد.

در این جلسه در خصوص برنامه ریزی در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی  بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

رئیس کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در این مراسم گفت: دهه فجر سال ‌جاری با هفته وحدت تقارن دارد و همزمانی این دو مناسبت فرصت مغتنمی است که ارزشهای انقلاب اسلامی به نسل جوان به بهترین شیوه منتقل و سیره پیامبر(ص) و سایر ائمه اطهار(ع) برای آحاد جامعه بیان شود.

امروز شاهد بیداری اسلامی در جای جای جهان هستیم

حجت الاسلام رضا غلامی با بیان اینکه ۳۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می ‌گذرد و هر روز هویت این انقلاب نمایان‌ تر می ‌شود، افزود: همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند “ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می ‌کنیم” امروز شاهد بیداری اسلامی در جای جای جهان هستیم و همین صدور انقلاب اسلامی است که امروز محقق می‌ شود.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران، بزرگ ‌ترین انقلاب در قرن است که همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی ایران با بصیرت و وحدت صورت پذیرفت که لازم است نسل جوان از این موضوعات مطلع شوند.

انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته از نهضت عاشوراست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای ورامین و قرچک انقلاب اسلامی ایران را الگو گرفته از نهضت عاشورا دانست و ادامه داد: عنصر مردمی بودن، رهبری و الگوگیری از فرهنگ عاشورا از مهم‌ ترین ویژگیهای انقلاب اسلامی ایران به ‌شمار می‌ رود.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه های این اداره دیدار با خانواده شهدا، اعزام مبلغ در دهه فجر،اعزام مداح به مجالس جشن دهه فجر، هماهنگی با مداحان، آذین بندی فضای حسینیه ها و مساجد، برگزاری گفتمانهای دینی در دهه فجر، ارسال پیامک برای هیئات برای حضور فعال در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری مراسم زیارت عاشورا در امامزاده سید فتح الله توسط هیئت عاشورا، برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در هیئت امام حسن(ع) و  برگزاری مراسم جشن در جلسه مجمع الذاکرین در مسجد جواد الائمه(ع) است.

گفتنی است، ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین از ۱۸ کمیته فرعی تشکیل شده است

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.