خانه » اخبار و رویدادها » اعلام برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ورامین در دهه فجر

اعلام برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ورامین در دهه فجر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا از برنامه های این اداره در سی و چهارمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی در دهه فجر خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، حجت الاسلام رضا غلامی گفت: اداره تبلیغات اسلامی ورامین  برنامه های دیگری را در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب دنبال می کند که یکی از برنامه ها کمیته قرآنی است که این اداره اجرا می کند و برنامه های مفصل دیگری در خصوص دهه مبارک فجر خواهیم داشت.

وی افزود: کرسیهای تلاوت در محافل قرآنی و مساجد، تجلیل از برترینهای قرآنی مؤسسات، مسابقات قرآنی والفجر، اعزام قاریان برای تجدید بیعت با امام(ره) و مقام معظم رهبری به مرقد حضرت امام(ره) از برنامه های دیگر این اداره در دهه فجر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا عنوان داشت: برپایی نمایشگاه قرآنی برای ایجاد رقابت مؤسسات، اعزام قاریان و گروه تواشیح قرآنی به محافل و مجالس، همکاری در اعزام مربیان قرآنی از جمله برنامه های این اداره در دهه مبارک فجر است.

اعطای گواهینامه به برترینهای قرآنی

وی ادامه داد: این اداره امسال برنامه ویژه ای دارد؛ از کسانی که در روخوانی و روانخوانی قرآن مسلط هستند در دهه مبارک فجر از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن آزمونی گرفته می شود و گواهی نامه قرآنی به کسانی که در روخوانی و روانخوانی تسلط لازم را دارند از طرف این اداره تقدیم آنها می شود و این از برنامه هایی است که در رابطه با کمیته قرآنی ستاد دهه مبارک فجر اجرا می شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.