خانه » اخبار و رویدادها » طباطبایی: رایحه فجر در دهیاری‌های بخش مرکزی ورامین

طباطبایی: رایحه فجر در دهیاری‌های بخش مرکزی ورامین

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین از آمادگی کامل دهیاری‌های بخش مرکزی برای اجرای برنامه‌های دهه‌فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی ورامین که در جمع مسئولان کمیته‌های ۱۸گانه ستاد سخن می‌گفت، اظهار داشت: چند سال اخیر بهار فرهنگی روستاهای ورامین بوده و اتفاقات مبارکی در آنها رخداده است، امروز هماهنگی مناسبی بین روستاها با مرکز شهرستان ایجاد شده و باید از این ظرفیت بیشتر بهره برد.

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین ادامه داد: شوراهای فرهنگی روستا امروز مورد تأکید استانداری است حدود دو سال پیش در روستاهای ورامین راه‌اندازی شده است و این دستاوردها محصول هماهنگی مطلوب اداره‌ها و فرمانداری با دهیاری‌ها و مجموعه روستاهای ما است.

وی عنوان کرد: سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته فرهنگی در روستاها منجر به نتایج خوبی شده است و باید این جایگاه حفظ شود و تقاضای ما از اداره‌های فرهنگی نیز توجه ویژه به روستاها است.

طباطبایی ادامه داد: مجموعه روستایی و نیز بخشداری مرکزی، آمادگی اجرای برنامه‌های مطلوب دهه‌فجر در روستاها را دارند.

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین تأکید کرد: برگزاری یک برنامه شاخص در یکی از روستاهای بخش مرکزی، برگزاری مراسم متعدد در تمام روستاها، دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا در تمام روستاهایی که گلزار شهدا دارند و افتتاح پروژه‌های عمرانی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های مجموعه بخشداری است.

وی با بیان اهمیت پروژه‌های عمرانی در روستاها گفت: امروز تأکید دولت هم بر خدمت‌رسانی مضاعف در روستاها و عمران و آبادانی این مناطق است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه اگر عمران و آبادانی وجود دارد به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و حاصل خون‌های پاک شهدا است، عنوان کرد: کشور به سرعت به سوی پیشرفت و آبادانی گام بر می‌دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.