خانه » اخبار و رویدادها » تغییرات در بدنه دولت شدت می گیرد/ مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد

تغییرات در بدنه دولت شدت می گیرد/ مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد

در مراسمی و بدون حضور خبرنگاران و مسئولان، فرامرز تاجیک جایگزین سید رضا طباطبایی به سمت معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری ورامین منصوب شد.

ظهر پنجشنبه، مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین بدون حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه و مسئولان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سید رضا طباطبایی از سمت معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری ورامین کنار رفت و فرامرز تاجیک با حکم محسن خوانساری به عنوان سرپرست جدید این معاونت فعالیت خود را آغاز کرد.

تغییر و تحول در بدنه اجرایی یک امر متداول و مرسوم است اما آنچه که در انتصابات اخیر در شهرستان ورامین رخ می دهد، عدم اطلاع خبرنگاران و اصحاب رسانه و برخی مسئولان ارشد شهرستان از جابجایی مدیران  بوده به طوری که طی ماه های اخیر برنامه های تودیع و معارفه مسئولان بدون دعوت از خبرنگاران و در سکوت رسانه ای انجام می شود.

طی ماه های اخیر مراسم تودیع و معارفه رییس جدید آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی و اکنون نیز معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ورامین در سکوت رسانه ای انجام می گیرد در حالی که خبرنگاران به عنوان نماینده افکار عمومی باید در این مراسم ها حضور داشته باشند.

در حکم محسن خوانساری فرماندار ورامین برای فرامرز تاجیک آمده است: به موجب این حکم و بنابه پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان ورامین جنابعالی به سمت سرپرستی معاونت سیاسی انتظامی شهرستان ورامین منصوب می شوید .

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی با رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم استان که ولی نعمت تان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق و موید باشید.

مهر

۲ نظر

  1. به نظر شما تغییر بخشدار مرکزی که از مجموعه نیز بوده از چه بابت بوده است؟ اگر مخالف دولت بود پس چرا او را منصوب کردند؟ ضمن اینکه باید سوال کرد که در صورت صحت؛ قصه ی اعتدال دولت چیست؟

    • شاید شبیه به قصه دکتر متکی و خانم دکتر دستجردی و … در دولت قبل باشد(شاید هم این عزیزان خودشان استفا داده اند و من اشتباه می کنم) و شاید هم بعضی افراد فقط دوست دارند که برای هر واقعه ای دلیل تراشی کنند آن هم از نوع منفی.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.