خانه » اخبار و رویدادها » بیست و سومین یادواره شهدای آبباریک برگزار شد

بیست و سومین یادواره شهدای آبباریک برگزار شد

بیست و سومین یادواره شهدای آبباریک با حضور پرشور خانواده شهدا و امت حزب‌الله برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، بیست و سومین یادواره شهدای آبباریک با حضور حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ، سید حسین حسینی امام جمعه جوادآباد و جمع کثیری از مردم آبباریک ورامین به همت حوزه ۱۰ شهدای آبباریک در مسجد قائم (عج) این روستا برگزار شد.

فرماندار شهرستان ورامین در این یادواره ضمن تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا از اقدامات فرهنگی قابل تقدیر است که تأثیر بسزایی در زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا دارد.

محسن منصوری تصریح کرد: امروز که اوج حملات ضدفرهنگی دشمن را شاهد هستیم جامعه نیازمند طراحی برنامه‌های فرهنگی متنوع در جهت دفاع در برابر این حملات است.

این مسئول عنوان کرد: یادواره‌های شهدا فرصت مغتنمی برای آحاد جامعه است تا با رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا و یاد آن دلیرمردان را گرامی داشته و  نعمت نظام جمهوری اسلامی را بیش از گذشته شکرگزار باشند.

فرمانده حوزه ۱۰ شهدای آبباریک در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این حوزه ۸۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حسین فداکار گفت: اگر امروز ما سربلند هستیم به برکت خون همین شهدا است و بنابراین ما موظف به زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این عزیزان هستیم.

گفتنی است،‌ شهرستان ورامین در طول هشت سال دفاع مقدس و نیز در جریان انقلاب اسلامی بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

روستای آبباریک جزو بخش دهستان بهنام در هشت کیلومتری جنوب شهر ورامین قرار دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.