خانه » اخبار و رویدادها » ورامین پیشگام در برگزاری مسابقات ورزشی دهه‌فجر

ورامین پیشگام در برگزاری مسابقات ورزشی دهه‌فجر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از برگزاری ۵۰ برنامه و مسابقه فرهنگی_ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، محسن حسینی  از برگزاری ۵۰ برنامه و مسابقه فرهنگی_ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در سال‌ جاری خبر داد و عنوان کرد: دهه فجر سالروز شکوفایی انقلابی است که با خون شهدا به ثمر نشست و این رخداد همیشه ماندگار در تاریخ، سرآغاز نهضت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین اظهار داشت: براین اساس و به پاس ارج نهادن به مقام والای شهدای انقلاب در نظر داریم دهه فجر سال جاری را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های از پیش تعیین شده و طبق نشست‌های متعدد با مسئولان هیئت‌های ورزشی، نمایندگان اداره‌ها و نهادها مقرر شد، ۵۰ برنامه مختلف ورزشی_فرهنگی در بخش‌های آقایان و بانوان را در دستور کار قرار دهیم.

حسینی اظهار داشت: با توجه به ثبت این رقابت‌ها توانستیم رتبه اول را در بین اداره‌های ورزش شهرستان‌های استان تهران در بحث برپایی مسابقات دهه‌فجر به خود اختصاص دهیم که این خود یک افتخار محسوب می‌شود.

دبیر ستاد ورزش دهه مبارک فجر شهرستان ورامین گفت: در بخش آقایان ۲۶ مسابقه و در قسمت بانوان ۲۴ مسابقه تدارک دیده شده است که زمان و مکان‌های آن نیز مشخص شده است.

این مقام مسئول افزود: بر اساس ارایه برنامه‌های اداره ورزش و جوانان ورامین به مدیرکل، وی ورامین را از لحاظ تعداد مسابقات تدوین شده به‌عنوان شهرستان برتر معرفی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تأکید کرد: قهرمانان رشته‌های مختلف جهت ساماندهی و ارزیابی به مسابقات استان تهران معرفی و اعزام خواهند شد تا شانس خود را برای پیشرفت در رشته مورد نظر امتحان کنند تا این امیدواری به‌وجود آید که در آینده‌ای نزدیک به مراحل بالاتر در عرصه ورزش دست یابند.

حسینی در پایان اظهار امیدواری کرد: بتوان با پیشبرد چنین روندی هرساله مراسم ملی و مذهبی را در بعد برگزاری مسابقات با شور و هیجان بهتری نسبت به سال‌های گذشته پایه‌ریزی کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.