خانه » اخبار و رویدادها » سرانه ورزشی شهرستان ورامین ۲۰سانتی متر مربع می باشد

سرانه ورزشی شهرستان ورامین ۲۰سانتی متر مربع می باشد

bazrafshan

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: سرانه ورزشی شهرستان ورامین ۲۰ سانتی متر مربع است که نسبت به استاندارد کشور بسیار پائین می باشد.

مجید بذرافشان روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ورامین گفت: سرانه فضای ورزشی شهرستان ورامین تنها ۲۰ سانتی متر مربع است که در مقایسه با استاندارد کشور بسیار پائین می باشد ضمن این که بسیاری از فضاهای ورزشی ورامین فرسوده شده است .

وی بیان داشت: هم اکنون سه فضای ورزشی استادیوم ورزشی ۵ هزار نفره، زمین چمن مصنوعی استاندارد و سالن ورزشی بوستان ۱۵ خرداد ورامین در دست احداث می باشد که با تکمیل این پروژه ها شاهد افزایش سرانه ورزشی شهرستان ورامین می باشیم .

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۴۱ هیأت ورزشی و یکصد باشگاه خصوصی و دولتی در سطح شهرستان فعالیت می کنند که بیش از ۷ هزار ورزشکار ساماندهی شده در این شهرستان مشغول به فعالیت می باشند که تعداد ورزشکاران ساماندهی شده نسبت به سال گذشته از رشد ۲۰ درصدی برخوردار می باشد.

بذرافشان بیان داشت: در حوزه شهرستان ورامین چهار تیم لیگ برتری در رشته های والیبال آقایان، تکواندو، هاکی اسکیت بانوان و والیبال نوجوانان مشغول فعالیت می باشد که هر چهار تیم قهرمانی ایران و آسیا را کسب کرده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: در راستای ارتقاء سطح ورزش قهرمانی شهرستان، زمینه لازم جهت راه اندازی رشته های کشتی و فوتسال درسطح اول کشور فراهم شده و تلاش می گردد که در این حوزه نیز تیم داری نمائیم .

وی افزود: شهرستان ورامین از ۳۰۰ ورزشکار قهرمانان در رشته های انفرادی رزمی، اتومبیلرانی، تیراندازی، بوکس، کاراته، پرورش اندام، پاورلیفتینگ و کونگ فو برخوردار می باشند که جزو قهرنان کشور و بین المللی می باشند، ضمن این که شهرستان ورامین در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی نیز هفت نماینده داشت که ۴ نفر آنها در قالب تیم ملی والیبال موفق به کسب مدال طلا شدند.

بذرافشان بیان داشت: در حــوزه ورزش همگانی نیز تلاش های موثری در سطح شهرستان ورامین صورت گرفته و هم اکنون ۱۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی در ورامین ۱۴ رشته زیرمجموعه ورزش همگانی را تحت پوشش قرار می دهد .

وی اظهار امیدواری کرد در سایه برنامه های دولت تدبیر و امید، روح امید و بالندگی در بین آحاد مردم زنده شده و با فراگیر شدن ورزش، حس زیبایی از زندگی در بین مردم خوب ولایت مدار ورامین ایجاد شود.

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.